< Tilbake til oversikten

Problemer med vekt ned!

karbonull sa for siden:

:)Jeg har nå gått på lavkarbo i 1 uke og jeg står helt i ro på vekten og går ikke ned! Hva kan være feil? Jeg har kjøpt ketosticks og viser at jeg er i ketose men skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned!

Hjelp!!

senorita sa for siden:

Bør vel ha litt mer tålmodighet kanskje :)

nellie sa for siden:

Det kan ta flere måneder før kroppen er i full gang med skikkelig ketogen forbrenning. Her er det bare til å smøre seg med tålmodighet og hvertfall gi det et par uker til:)

Luca sa for siden:

Hei karbonull!

Jeg tror nok at bare litt mer tålmodighet hjelper godt med her. Første 2 ukene jeg gikk på ketolysekuren så gikk jeg ned svært lite. Men det kommer seg etter hvert:) 1 uken er gjerne da man kvitter seg med overflødig væske o.l. i kroppen. Kanskje du ikke har så mye av det? I så fall er jo det bare bra :)

Nerthus sa for siden:

Se gjennom andre tråder med samme tema og se om noe passer på deg også. Skal du mye ned? Drikker du nok vann? Følger du Atkins som det skal følges? Spiser du noe "utenom" det du skal spise?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.