< Tilbake til oversikten

Gode nyheter

CosiFanTutta sa for siden:

Jeg spiser Fedon kost, etter beste evne. Målet er 8 kg, og jeg har klart 6 kg så lang. Var i Østen i juli og Barcelona i oktober som gav en liten oppgang, ellers går det sakte og sikker nedover med 300 gram i uken i gjennomsnitt.
Så til saken :
Jeg slanker også min kjære samboer ;) Han var til bedriftslegen i fjor høst og det var ikke gode nyheter. Høy kolesterol (7) og glukose (8,8). I går informerte han bedriftslegen om at han gikk på lavkarbo, og legen hadde sett skikkelig skeptisk ut :) ....til han så resultatene: Kolesterol 5,1 og glukose 6,5 (ikke fastende), og 8 kg ned. Legen sa at "han måtte desverre anbefale ham og fortsette med lavkarbo"
Måtte bare dele :stortsmil:

FakeSmile sa for siden:

Hahaha, så festlig:) Min lege anbefalte meg Fedon og sa det ikke var det "beste" kostholdet en kan ha, men et stort steg i riktig retning i forhold til det typisk norske kostholdet.

Han er selv faktisk vegetarianer og mener at dette er det ideelle kostholdet for mennesker, at vi ikke er skapt for animalsk føde, kun planteføde. Jeg var fryktelig skeptisk, inntil vi var ferdige med vår 30 minutters lange samtale om dette- forferdelig interessant, selvom jeg må innrømme at jeg ikke kan gi opp fisk, kjøtt og kylling med det aller første. Mmmmmmhhhh, det er så mye godt å velge i, Fedon Lindbergs har gode utsikter for mitt vedkommende værtfall:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.