< Tilbake til oversikten

Normaltemp

Heaven sa for siden:

Kan det være at denne stiger når man går på lavkarbo?
Har ikke hatt behov for å måle siden jeg startet i mai, men følte meg litt rar i kveld. Målte meg og hadde høyere enn vanlig. Men dog ikke feber (37.5) Fant ut at vi hadde det enormt varmt i stua så det er nok årsaken til den rare følelsen.

Men noen som vet? stiger temp når man er på lavkarbo?

Angelita sa for siden:

Jeg vet ikke om man får høyere temperatur sånn at det kan måles. Har ikke målt noe sånt selv, men jeg fryser i alle fall ikke så mye lenger. Har pleid å være verdens største frostpinne, men nå er det blitt mer fyr på peisen om man si det sånn. Kjennes i alle fall bra.

Kanskje det også kan gi målbare utslag...?

Nerthus sa for siden:

Jeg har hatt vanlig kroppstemp på 36.4-36.7 stort sett bestandig - får det ikke opp i 37... før noen mnd på lavkarbo ;) Nå ligger det på 37 blank ( i frisk tilstand). Jeg er blitt mye varmere i kroppen og sambo'n får litt hetta av og til for jeg "koker" :) Jeg tar det som bevis på at fettforbrenningen min er i fyr og flamme ;)

Kanutten sa for siden:

Jeg ligger på 36.5+- Bekker jeg 37 grader har jeg peder....

Angelita sa for siden:

Jeg tar det også som et bevis på at fettforbrenningen virker bra nå når jeg ikke fryser like mye som før. Har faktisk også merket at jeg kan bli litt fortere kald dersom det begynner å bli lenge siden jeg har spist. Akkurat som om forbrenningen minker litt og det "mangler med ved" på peisen. Litt rart det der...

Nerthus sa for siden:

fnis - bare lurer på hva eller hvem Peder er... ;)

nellie sa for siden:

Peder er feberens utgave av Ole Lukkøye..

Nerthus sa for siden:

Ooh - kult ;) Han har jeg nok møtt noen ganger - hvis det er han som får meg til å sove når jeg er syk hehe

Kanutten sa for siden:

Peder er fettern til Ole ja. :lol: Jeg fikk sjekka tempen da jeg lå på sjukehuset.. 36.5 hver bidige morgen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.