Klarer du 0,5 kg pr uke burde du være fornøyd. Veldig vanskelig spørsmål. Du kan på en måte gå ned alt fra noen få kilo til 10-12 kilo.
Jeg har gått ned 15 kg på 3 måneder nå, altså ca 5 kg i måneden, men jeg har jo veldig mye å ta av også. Ser ikke om du er jente eller gutt, men gutter går som oftest ned litt mer i uka enn jentene. Men ingen regel uten unntak:P
Det er vanskelig å gjette - først uten å kjenne til alle faktorer (har du akkurat begynt, har du mye vann i kroppen, har du slanket deg mye før, hvor lenge har du hatt overvekten du har, etc etc etc) ...men det er vanskelig å gjette noe sånt med all informasjonen innabords også. Kroppen kan trenge tid til å tenke seg om, mensen kan stoppe nedgangen litt, du kan ubevisst gi deg selv så mye "stress" over målene du møter eller ikke møter at det i seg selv stopper vekttap. :cool:
Men, sånn helt anekdotisk - jeg hadde i utgangspunktet noen kilo større overvekt enn deg (samme antall kilo, men jeg er litt lavere) - og jeg gikk ned snaut ti kilo på de første ti ukene. 3-4 av de kiloene var vannvekt som gikk sin vei den første uken.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.