Jeg har "holdt på med" et Skaldeman-aktig kosthold i halvannen måned snart, og har vel gått ned 3-4 cm rundt livet, og ca det samme rundt hoftene. Har ikke vekt, men skal kjøpe NÅ...... hvis jeg tør:o Er så redd for å gå helt i kjelleren når jeg ser vekta mi, jeg vet jo at jeg er 80 +/-( og er bare bare 160cm+) men blir mer realistisk når jeg veier meg.
Alle "klapp på skulderen" mottas med takk:rodme: jeg trenger å bli "sett" litt
Wow, 3-4cm rundt mage og hofter på halvannen mnd? Kjempebra!
En vekt er jo ikke alltid det beste verktøyet for bedre helse, men det kan være greit å se tingene som de er. Har en søster som nekter å gå på en vekt nå fordi hun føler seg litt stor, akkurat som man blir lettere av å ikke vite:p
MEN hvis du velger å kjøpe en vekt, så er det ihvertfall viktig at du fortsetter å måle deg! Vektnedgang er ikke ensbetydende med bedre helse, men målebåndet kan være en god hjelp på nettop det:)
Til slutt vil jeg bare gi deg en god :klem:
Takk alle sammen for de trøstende ord:klem:må nok innrømme at jeg ikke merker noe særlig til de 3-4 cm selv, ikke på klærne og i ansiktet(som jeg jo ser i speilet hver dag) hadde jeg ikke lagt på meg uansett. Jeg får fortsette mot jul, så kanskje jeg vil merke noe da:spent:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.