Fantastisk at så lite vektnedgang kan hjelpe på hender og føtter. Jeg får ikke veid meg på fredag, siden jeg ble syk i natt og må sikkert være hjemme i morgen og (host host). Men jeg juksa og veide meg i går, og det viste 0.5 kilo til ned.
Jeg var redd for at gifteringen måtte sages av til slutt. Jeg har ikke fått den av på 2 år, selv når jeg smurte fingeren med zalo eller olje!:stortsmil
Takk for svar! Det er nesten skremmende å tenke på hvor tung jeg har blitt. Ned til 80 kilo... det får være foreløbig mål. Og ikke være idiot og begynne å spise vanlig brød og all den lettvinte halvfabrikat-maten, når jeg tror jeg har blitt lett nok. Da blir det 20 kilo ned og 30 kilo opp....
Eg har ikkje brukt mine ringar på år og dag, men berre for moro skuld gikk eg for å prøve dei no. Har gått ned til den vekta eg hadde før eg gifta meg.
Forlovelsesringen, som var gjenbruk og litt trang (enda vi fikk vida han ut så han skulle passe - men han blei likevel ikkje heilt god) på venstre ringfinger gikk fint på og av utan problem på både venstre og høgre hand. Gifteringen, som var kjøpt etter mål, og som også har vore litt i minste laget i dei seinare åra, må no kunne seiast å vere altfor romslig, nesten så eg ville vore redd for å miste han om eg hadde gått med han. Stoppar vel ved knoken, tenker eg, men det er berre så vidt. Nesten synd, vigselringen er så pen, med 5 diamantar...
Men det er vel like greit at ingen ventar at eg skal gå med ringane mine no uansett som eg og gemalen har flytta frå kvarandre :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.