knh sa for siden:
Flere som har sett det?:) Hun snakker om lavkarbo og ren mat i forhold til helse og overvekt:) Veldig bra innslag, håper mange skeptikere så på;)
Så sammenlignet hun margarin med skokrem;) hehe...
knh sa for siden:
Flere som har sett det?:) Hun snakker om lavkarbo og ren mat i forhold til helse og overvekt:) Veldig bra innslag, håper mange skeptikere så på;)
Så sammenlignet hun margarin med skokrem;) hehe...
Bee sa for siden:
Søren at jeg gikk glipp av det altså. Finner det vel kanskje på nett-tv?
knh sa for siden:
Fant det her :D (spol til kl 07.45)
Må se det en gang til selv, for fikk bare med meg litt mens jeg dreiv å styre med masse annet i dag tidlig:)
Licota sa for siden:
Ser på nå. :) jeg syns programleder stiller gode spørsmål som mange mennesker sitter med. Annika gjør så godt hun kan, men hun ser litt skremt ut. Hehe. :)
janmesi sa for siden:
NETTMØTE I DAG!
www.dagbladet.no/2010/11/11/tema/helse/kosthold/14255092/
Yonah sa for siden:
Jeg fortalte mannen om den gule skokremen og han holdt på å sette maten i halsen i går. Han mente det var en ypperlig sammenligning, for man kan helt sikkert bruke margarin til skokrem også, den harskner ikke;)
senorita sa for siden:
Kl. 15:45 i dag, fredag 12. november, møtte Dag Poleszynski Håkon Meyer i diskusjon på radiokanalen NRK1 om de nye ernæringsrådene. Programmet heter Her og nå.
nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p1 bare å søke opp dagens program og spole litt... :)
Yonah sa for siden:
Dette hørte mannen min på, han måtte ringe hjem og fortelle at dette måtte han finne igjen på nettradio, fordi han hørte bare slutten på vei hjem fra jobb. Han hørte på det sent i går kveld og jeg var så trøtt at jeg ikke fikk med meg noe referat... Han er nå i allefall veldig enig med Dag Viljen p....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.