Det finnes jo flere i Trondheim sentrum, du får ta en runde og sjekke. :) Helios, på Trondheim Torg er det i alle fall to og det er en i kjelleren på Byhaven i alle fall, City Syd har (3. etg, Life).
Helsekostbutikken på Moholtsenteret er egentlig ganske bra :) Bortsett fra at de hadde tomt for fiberhusk første gang jeg var der:P hehe... men trur de skal ha ganske godt utvalg :) Den på valentinlyst senteret synes jeg hadde dårlig utvalg... Av de i sentrum har jeg kun vært innom den på torget, den er liten, men den hadde masse jeg kunne tenkt meg å kjøpt da jeg var der (synd jeg var blakk:P)
Takk for svar. Positivt at de som anbefales er på Trondheim Torg. Lett tilgjengelig. Jeg er hjemme i dag. Både jeg og gutten på 2 år har vondt i halsen og hoster. Jeg spurte om han ville ta en liten tur til byen, hvis vi kledte godt på oss, og han ville helst være inne. Det betyr at han er syk, gitt. Vi får se om det blir noe innkjøp neste uke.
Ingen av de butikkene jeg var innom hos i dag hadde noen av de tre tingene. Jeg hadde godt håp om at Helios i Prinsens gate hadde noe....
Jepp de har masse økologiske matvarer, men lite som er lavkarbo-vennlig. :(
Men, de hadde kokosmel! Yay!
Jeg ender vel opp med å bestille noe fra internett. Ulempen er at Postens servicepakke er 95 kroner, selv om jeg betaler på forskudd med kort. Postoppkrav er sikkert mye dyrere. Det er ikke så ille hvis jeg kjøper 4 ting i slengen. Det er bedre enn å kaste bort tid på å traske fra butikk til butikk. Men, jeg leser stadig om nye ingredienser. Det går nesten ikke å bestille bare en pose og betale 95 kroner i frakt. Slik som kokosmel, det leste jeg om helt nylig. Flaks at jeg fant det i en butikk nå, men hvis jeg ikke finner det i en butikk, så må jeg ut med 95 kr i tillegg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.