Jeg har gått ned 16 kg siden mai. Før nedgangen var jeg overhodet ingen frysepinn, men nå er jeg kald tvers igjennom og sliter bigtime med bare en liten minus..
Er det tilfeldig eller er det fordi en del av polstringen mangler? Noen som har opplevd det samme?
Spesielt kald er jeg om kvelden når jeg skal legge meg..
Takker på forhånd for svar, og ber om unnskyldning i fall det ligger flere tråder om dette her..:rolleyes:
Jeg fryser som en gal! Sitter innsulla i en ullpledd med ull-tøfler og en varm kopp kakao ATMED oljeovnen! Så kald på hendene at heklekroken skjelver :D Får fyre i gang litt zumba før dusj og seng... :) Glad jeg har strøm inkl. i leie, ja!! Er forøvrig åtte kalde ute her i Tromsøtoppen!
Her er det omvendt! Bortsett fra at jeg ikke har gått ned i vekt, men er normalvektig fra før. Var tidligere enn skikkelig frossenpinn - nå, etter å ha gått på lavkarbo et halvt års tid, koker jeg mye oftere enn jeg fryser! :) Deilig!
Jeg har bare gått ned 5kg, men jeg sitter her og fryser som bare det mens samboeren min ikke gjør det i det hele tatt:rolleyes: Jeg sitter nå med singlet, hettegenser og strikkegenser + stilongs, bukse og pledd + ullsokker og tøfler.. Og sambo sitter i trøye og joggebukse.. he he. Skulle tro jeg satt ute midt på Nordpolen jo:o
Jeg har gått ned 13 kg og har også begynt å fryse mer :) (Smiler fordi jeg syns det er litt godt - har vært plaget av enorm svetteproduksjon som til tider har vært pinlig).
Blir spennende å se om jeg takler varmen bedre når jeg reiser til Thailand senere i år. Det hadde vært deilig å kunne ta på seg et skjørt uten at svetten siler nedover på innsiden av lårene....:o
Er nok bare en vane.. bOdde i spania noen år og gikk aldri med sokker og gikk kun i sandaler/slippers..
Siden jeg går mye på jobb er de skoene her yppelige å gå i, det er slike MBT sko, og jeg får ikke vondt i ryggen av å gå med dem.. Og har jeg på meg sokker eller vanlige sko blir jeg altfor varm på føttene.. Så jeg går alltid barbeint stort sett... hehe..
Jeg ELSKER mbt-skoa mine!!:D Har bekhterev, og går på hardt gulv på jobben.. og jeg kan ikke gå med noe annet.. har brukt mbt i 5 år nå:) Og ja, man blir varme på beina av det, men det er jo fordi man "trimmer" mens man går:D
Jeg har alltid vært varmblodig av meg, men problemet er jo igrunn forts at jeg blir veldig fort varm og svett... men fryser altså lettere også nå.. sukk.
Heldiggris som skal til Thailand.. håper du/dere får en fantastisk tur!!:D
Helt sant.. dem er helt fantastiske. Jeg var litt skeptisk til prisen.. 1900 kr tror jeg dem kostet. men det var vel verdt det!! dem er nok over 1 år gamle og ser helt ny ut og er helt supre å gå i. Er det en dag jeg går i andre sko har jeg vondt i ryggen når jeg kommer hjem, hehe..
Ja, de er fryktelig dyre dessverre.. jeg har gudskjelov ei venninne som jobbet som konsulent for mbt og dermed fikset billigere priser for meg, men dessverre har hu sluttet der, så da blir det fullpris neste gang. Men det er verdt det:)
Du trener jo legg-, lår og rompemuskulaturen mer ved å bruke de samtidig som du avlaster leddene... men er nok ikke mange prosentene forskjellig fra vanlig gange ang den treninga altså... men alt hjelper:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.