helenemor25 sa for siden:
Litt pinlig spm kommer her :flau: jeg får ikke tømme meg ( bakerste hullet):p er det noe jeg kan spise som hjelper,hatt forstoppelse i 3 dager,trenger litt hjelp her:eek:
Litt pinlig spm kommer her :flau: jeg får ikke tømme meg ( bakerste hullet):p er det noe jeg kan spise som hjelper,hatt forstoppelse i 3 dager,trenger litt hjelp her:eek:
mam sa for siden:
Linfrø. De virker best hvis du legger 2 ss i bløt i et glass vann over natten, og drikker det, med sleip gugge og alt. Se det som medisin.
Hvis ikke du vil vente til i morgen, kan du ta tørre linfrø i kveld, men da ville jeg drukket masse vann etterpå. Det er den blanke sleipe gugga som smører tarmene. Så tar du tørre linfrø, trenger du masse vann i magen.
kennygirl sa for siden:
Jeg leste en plass at det skulle hjelpe å drikke et STORT glass varmt (så varmt du klarer) vann på tom mage... Trodde ikke at det kom til å hjelpe, men det gjor det faktisk :)
TrillTrall sa for siden:
Er du sikker på at du er forstoppet? Mange opplever mye mindre og sjeldnere avføring på slik kost, det er tross alt ren mat og kroppen nyttiggjør seg mye mer av den og det blir mindre avfallsstoffer (dritt). Så med mindre du har vondt eller føler deg forstoppet så er det ingen grunn til panikk. :)
senorita sa for siden:
Jeg har hatt litt sånn treg mage selv.. men i går kveld spiste jeg fløtegrøt (gerd sin) og skal si det fikk fart på magen!!! I dag har jeg løpt på do i hele morges.. :P hehe.. følte jeg gikk ned en hel kilo bare i morges... haha :p Vet ikke hvorfor den har slik en effekt jeg..
Det skal jeg prøve:)Takk for tips !
Hjelper der? prøve det og da :D
Jeg har uten tvil forstoppelse,mageverk og føler det er noe der som ikke kommer ut :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.