Føler dette går så tungt jeg...jeg har gått ned 5 kg på en uke nå så burde være hoppende glad...men målte meg istad og har ikke gått ned noe rundt midjen enda:( hadde håpet på 1 cm iallefall:(
men det kommer vel etterhvert...kan vel ikke forvente mirakler på en uke...
Trenger bare litt oppmuntring...skikkelig blæh dag..:(
Gratulerer med et vannvittig vekttap! Slapp av, centimeterene forsvinner etterhvert, la tiden ordne det. Du skal bare glede deg over en flott start du nå, prøv å se det på den lyse siden, du har klart en uke og du har gått ned 5kg( jeg brukte over 2mndr på mine første 5 og jeg startet med temmelig høy overvekt som du ser).
Tusen takk for det:) ja jeg får bare være tålmodig:) jeg veier like mye som deg nå jeg,så har en lang vei igjen...men et sted må man beg:)
Grattis med -16 kg til deg,flink du har vært:):)
wow! 5 kg? Er fornøyd med en halv kg i uka jeg :) å ikke bestadig jeg får til det engang :)
har du nettopp startet? Kan være my vann som har komme ut av kroppen din? Bare fortsett du, så kommer nok cm også! Husk å prøve å røre litt på deg å. Jeg gikk bare noen små korte turer i begynnelsen.
Men kos deg videre med vektnedgangen! Dette greier du fint! Du er kjempeflink! Tenkt at du plutselig har 5 kg mindre å drasse med! Har du egentlig tenkt over hvor mye det er??
jeg har gått ned 8 kg på 5 uker nå og jeg klarer heller ikke måle forskjell noen plass.. Syns igrunn det er vanskelig å måle.. Men jeg kjenner på buksene at jeg HAR gått ned.. hehe :P kanskje enklere å måle på en slik måte? ta på deg en bukse som du vet er litt trang og bruk den som "målebånd"
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.