< Tilbake til oversikten

Jeg krymper, men ikke rundt midjen?

mam sa for siden:

Er det ikke vanlig å miste mageflesk også?

Under brystene: 103 cm
Midjen: 111 cm ingen endring
Hoftene: 114 cm
Lår: 68.5

Jeg krymper i begge endene, men ikke på midten?

Startmål 1 1/2 uke siden:
Under brystene: 109 cm
Midjen: 111 cm
Hoftene: 116 cm
Lår: 71 cm.

Det er tydelig at jeg har mistet masse vann i kroppen. (Jeg kan trekke opp glidelåsen på ankelstøvlettene - yes!!!) Så det jeg har mistet i cm og kg, er bare væske, mens fettet tar lenger tid før det løsner?

Matglad sa for siden:

Først og fremst gratulerer så masse med cm du allerede har mistet. Deilig når f.eks. støvletter plutselig passer igjen. Min erfaring er at det løsner i rykk og napp på forskjellige steder på kroppen. Hvis du bare har holdt på i 1 1/2 uke er jo ikke det så lenge. Neste gang du måler deg, kan det være at det bare er rundt midjen du har mistet cm.

Fortsatt lykke til :)

Greddy sa for siden:

For å si det sånn.. jeg har mistet ALT! unntatt magen, det begynne å bli så gale at blodårene på lemmene stikker ut. Rompa er også vekke. Jeg er redd for at jeg må se utsultet ut før kroppen begynner å ta fettet fra magen og rundt.

Idarull sa for siden:

magen min ble flatere, men er fortsatt igjen en slant ja. pluss det på sidene da. men jeg tror jeg har gått ned på rumpa, for buksene er litt store blitt.

mam sa for siden:

Jeg har jo god tid. Masse igjen å gå ned. Men gu så glad jeg er for at jeg målte meg. Jeg så på føttene at noe skjedde med de, det var som om de ble slankere, og anklene også. Jeg skulle ikke måle meg før fredag, men juksa fordi jeg kjenta at en BH som hadde vært pinetrang, plutselig ikke gnagde. Litt gøy å krympe i endene også... sært. Men nå ser jeg at det er vanlig. Får håpe hodet ikke krymper også, "pinhead" :p.

otika sa for siden:

Jeg bruker 80b i BH og er godt over normalen i midjen,der jeg har mistet mest er puppa :mad:,så nå henger det bare to kokostopper igjen der,mens resten av fettet sitter på magan...Men noe har jo blitt borte etter 4 uker,men det tar tid hos meg,lang tid ....Vil ha tilbake puppene mine jeg :rolleyes:

LiMe sa for siden:

Det kommer etterhvert! Magen var det siste som forsvant hos meg, først nå har jeg fått midje :)

Bestemamma sa for siden:

Har tenkt å få fylt opp puppene mine med resten av fettet fra magen (før det blir borte...iiik) Kostnad? Mellom 25 og 28 000 Kr... Dyrt? Tja, sparer inn denne summen på maten jeg ikke kjøper... :D

blucher sa for siden:

Jeg målte meg dessverre ikke da jeg startet dette prosjektet mitt, men først etter noen uker. Jeg gjorde likevel samme observasjon, at jeg krympet 'alle andre steder' enn rundt magen. I starten. Nå krymper også magen, sakte men sikkert.
Men det er skikkelig digg å kunne få opp glidelåsen på støvletter også! Lettere å ha noe løst over magen, ikke så enkelt på beina! ;)

Photobscura sa for siden:

Huh? Kan man faktisk det? Jøss. Ikke at jeg har noen planer altså, jeg personlig er bare glad til om puppene krymper litt, enn om de ikke er særlig store fra før av. Jeg synes gjerne at små pupper er hot shit :D. Men jeg må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig.

Bestemamma sa for siden:

Jada, her gjør de det. Gode skussmål har de også.....
www.fanamedisinske.no/plastisk-kirurgi/fett-transplantasjon/

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.