Jeg har to baderomsvekter. Også viser de forskjellig? Forslag til en enkel måte å sjekke hvem som er riktig? Snakk om to kilo forskjell. Og det betyr endel for meg iallefall ;) Vil jo helst tro på den som viser at jeg har gått ned to kg, enn den som viser at jeg ikke har gått ned noe :P
Tingen er at den gamle viste brått at jeg hadde gått opp to kg, etter et par timer uten å spise. Derfor kjøpte jeg meg ny. Den gamle viser nå at jeg har gått ned, og den nye viser at jeg ikke har gått ned noe. Har gått ned i cm, og hadde egentlig forventet at jeg hadde gått ned. Så vil gjerne tro på den gamle. Hehe
Testet egentlig bare for moro skyld i dag, hadde tenkt til å kaste den gamle, men nå som den var så snill med meg, så vil jeg jo ikke det xD
Må nok være skjevheter i gulvet ellerno. Veide 10 l vann i går. Kun 0,1 kg forskjell. Og veide meg selv i dag, ingen forskjell. MEN, den viste 104,9!! Og det var før toalettbesøk :) Endelig er vekta på vei riktig vei!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.