kamp sa for siden:
Jeg går på en spesifikk karbohydrat diet hvor jeg bare spist enkle karbohydrater ikke sammensatte fordi jeg ikke fordøyer dem pga dysbiose o.l. i magen.
Jeg har heller ikke tålt fett særlig bra.. Men pga nye medisiner og kost tilskudd har jeg kunne økt fett inntaket mitt veldig de siste måndene. Før hadde jeg 40-50g på en hel dag.. Jeg vet ikke akkurat hva jeg ligger på nå men kanskje 150, sånn ca.
Jeg har vert mye sulten.. Spiser frokost kl 8.00 og kl 10.00 er jeg kjempe sulten. Fordi frokosten besto av protein og litt karbohydrater (Fra eks gresskar) og lite fett.
Jeg begynte å økte fett gradvis før sommeren samtidig som protein intaket går ned :)
Nå kan jeg gå 4-5 timer mellom hver gang jeg blir sulten. Innimellom opptil 6 timer vist jeg har vert "flink" og spist bra med fett. Jeg spiste mye kyllingfett når jeg var i thailand og fett kombinert med varme gjorde meg lite sulten :) Derfor gikk jeg på det meste 8 timer mellom måltid!
Før ville jeg ikke klart å stått oppreist på det tidspunktet pga lav puls, kvalme, svimmelhet og ingen energi..
Men i dag overrasket jeg virkelig meg selv.
Jeg har snart godt 10 timer uten et stort måltid.
Jeg satt på kyllingbuljong før jeg la meg i går så den var ferdig i dag. Så jeg spiste en del av kyllingen som lå oppi. I tillegg spiste jeg restene av høyrygg med timian + fettlaget. Samt litt gresskar.
3 timer senere hadde jeg en lite skål blåbær.
Nå er klokken snart 18 og jeg har ikke kjent et spor av sult! :) og frokosten ble spist 08.00...
Og det beste av alt er at magen har tålt det :D