mamz sa for siden:
Lurer på hvor jeg kan kjøpe:
*kokosmel
*Tyrkisk yoghurt
*fiberhusk
*proteinpulver
:):)
mamz sa for siden:
Lurer på hvor jeg kan kjøpe:
*kokosmel
*Tyrkisk yoghurt
*fiberhusk
*proteinpulver
:):)
Bæret sa for siden:
*kokosmel Kjøpte jeg på helsekosten nede på Byhaven.
*Tyrkisk yoghurt Vanlige butikker, Obs har iallefall.
*fiberhusk Helsekost, veldig billig i Sverige.
*proteinpulver Helsekost, Meny Lade og Solsiden har Ketlysevarer. (Proteinpulver også.)
mamz sa for siden:
Tusen takk :):)
Elanessë sa for siden:
Jeg skal også kjøpe proteinpulver. Men tidligere når jeg har det, så har jeg brukt de store bøttene fra helsekost/treningsbutikker. Men de er fryktelige store og kostbare sånn i et jafs egentlig. Finnes det nøytralt proteinpulver i mindre kvantum?? Vil bare ha en vanlig boks liksom.
Lissi80 sa for siden:
Du får jo kjøpt proteinpulver i 1 kg bokser og eller 750 gram kanskje det er? MÅ jo ikke kjøpe de store på 4 kg ;)
Elanessë sa for siden:
Ja jeg klarte å finne en litt mindre boks proteinpulver. Men var et annet merke enn jeg har pleid å bruke, så håper det blir like bra da...
Men ÅH, så irritert i dag når jeg skulle kjøpe Heistad syltetøy da!! De har pleid å ha det på Ica Maxi, men ikke nå tydeligvis :(
Gerd sa for siden:
Heistad er utgått :ja: Det er Eldorado som har overtatt de produktene :ja:
Stine sa for siden:
Så det er derfor jeg ikke fant sukkerfri gele fra heistad i butikken :)
Falco sa for siden:
Har dere sjekket ut www.lavkarbo-torget.no Der har de mye av det du trenger.
Lissi80 sa for siden:
Har heistad lavkalori gele gått ut? NEI!! Og den som var SÅÅÅ god :(
Gerd sa for siden:
Ja, men les hva jeg skriver: ;)
Elanessë sa for siden:
Aha. Men kunne ikke se at jeg fant noe Eldorado akkurat der. Jeg kikket på en del av næringsinnholdet på det syltetøyet de hadde i hyllen der, men ingenting bra. Men det er Ica-kjeden som fører Eldorado? Kanskje jeg kan finne det på Ica Nær-butikken borti her. Det skal sjekkes :ja:Elanessë sa for siden:
Godt tips. Men porto på ting som syltetøyglass o.l blir fort så dyrt. Og ofte er disse produktene nok dyre i utgangspunktet...Gerd sa for siden:
Jeg kjøper på Meny, Kiwi og spar :ja:
Elanessë sa for siden:
Så kjekt da. Googlet, og fant ut at alle i Norgesgruppen har. Så det er jo bra at det er såpass tilgjengelig. Må lete i morgen da, mååå ha syltetøy på frokostpannekakene mine :p
Stine sa for siden:
Eldorado sin gele smaker helt likt heistad sin :):)
Stine sa for siden:
De sukkerfri sjokoladene feks fra cloetta ser jeg inneholde ca. 55 karb. Jeg ser at mange her på forumet spiser disse . Er ikke det for mye karbh. ?
alexsandra sa for siden:
kommer ann på hvor mye du spiser av det,jeg spiser enn annen type mørksjokolade med 19kh men orker aldri mer enn liten bit :) før kunne jeg gjerne sluke sjokolade på 200g uten noe problem
så det er vel litt sånn spis med måte:D
Gerd sa for siden:
Jepp, fordi Eldorado har overtatt produktene. Bare nytt navn ;)
Tiki sa for siden:
Trenger også dette med tesje: ;) Vil det da si at de inneholder helt likt det Heisdad gjorde og inneholder helt lik mengde KH?
I så fall var dette ny og nyttig informasjon for meg. :)
Lissi80 sa for siden:
Aha.. Så produktet finnes på markedet altså bare med ny leverandør :D Det er jo supert!!
Gerd sa for siden:
Jepp :ja:
Tiki sa for siden:
Da skal "teskjekjærringa" ut på Eldoradojakt :p
Elanessë sa for siden:
Gaah irriterende!! Jeg var på Ica nær i dag, men de hadde ikke Eldorado i det hele tatt. Så da ble Kiwi neste. Der hadde de, men ble usikker på syltetøyet...??
Det sto ca.51 gr kh, der 47 var sukkerarter - eller noe sånt. Er dette riktig da?? Så jeg kjøpte ikke det, men tok heller Lerum uten sukker da. Er jo fortsatt en god del kh i det, så var kjedelig at jeg ikke fant det som var Heistad før da. Må ta meg en Meny-tur senere en gang sikkert.
Elanessë sa for siden:
Gerd, vet du hva som skal stå bak på kb-innholdet til Eldorados syltetøy?
Gerd sa for siden:
Nei. Har aldri kjøpt det ....
Kun geleen jeg bruker av og til :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.