< Tilbake til oversikten

Har nådd en stor milepæl!

ChristineSixteen sa for siden:

I dag da jeg gikk på vekta hadde jeg gått ned totalt 50 kg :D Dette har tatt 10 mnd, og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle klare å gå ned så mye på så kort tid! Har ikke veid så lite som nå siden 8.klasse på ungdomsskolen, og det føles så herlig å ha fått til dette! Tidligere har jeg klart å gå ned 20-25 kg før jeg har lagt på meg alt sammen igjen. Men denne gangen skal jeg klare å nå målet mitt og bli der :D

Tusta85 sa for siden:

WOW!
Gratulerer!

Mellon sa for siden:

Så utrolig fantastisk. Det er jo en hel person det, som du har tatt av- det er ganske stort, og på 10 mnd- virkelig grunn til å være stolt:D

Gerd sa for siden:

Gratulerer så masse :heia:

Fantastisk flott jobb du har gjort :ja:

christine76 sa for siden:

Utrolig imponert!
Gratulerer!

Sothøna sa for siden:

Wow :heia:

Du verden for en jobb du har gjort, og det på bare 10 mnd :eek:
Kjempebra altså :heia:

Zillah sa for siden:

Supert :)

:heia: Heier på deg for dei siste kiloane, og stabilisering!

senorita sa for siden:

50 kg på ti mnd!! det er jo helt vilt.. da har jeg et håp om å klare mine 25 kg ttil som skal ned.. kanskje før sommeren da om jeg er heldig,... så motiverende for oss "nye"!!!

Så flink du er!!

marjusen sa for siden:

dobbeltpost

marjusen sa for siden:

ÅÅÅÅ, det var AKKURAT en slik post som dette jeg trengte å lese nå. GRATULERER MED FANTASTISK RESULTAT!!!!!! Dette er virkelig en inspirasjon. Og det mat (Haha, lar denne stå selv om det skal står MED og ikke mat, lurer på hvor den kom fra.sulten ja) du veier det samme på ungdomskolen er det jeg har lyst til også:D Hehehehe.

Gratulerer nok engang, utrolig bra jobba. Dette må du virkelig være stolt av ja:D

Marius

nellie sa for siden:

Er så syyyyyyyykt imponert over deg ass! og rørt og lykkelig og alt mulig på dine vegne.

og blir nesten litt flau over de stakars, små 17 kiloene jeg har somla meg ned på den samme tiden:p

TrillTrall sa for siden:

Wow! Vanvittig imponert! :heia:

Celuna sa for siden:

Dette er jo helt fabelaktig. Gratulerer så mye med den fantastiske jobben du har gjort. Hvordan takler du et så stort vekttap i hode? Kvepper du når du passerer en vindusrute og ser speilbilde av deg selv? Kjempeflott resultat :)

Tone L sa for siden:

Det er fantastisk!! Gratulerer så mye! Og stå på videre!:w00t:

mamz sa for siden:

wow...det er mye :D du er kjempeflink, gratulerer :heia:

Tusen takk alle sammen, deilig å få gratulasjoner :D Og jeg er veldig stolt i dag!!!

Det er veldig vanskelig å omstille hodet faktisk. Jeg ser ikke selv hvor mye jeg har gått ned når jeg ser meg i speilet, syns jeg fortsatt ser veldig tjukk ut. Men har skjønt at dette er ganske vanlig etter å ha pratet med mange andre som har gått ned mye. Men jeg hadde en liten aha opplevelse da jeg så noen bilder av meg selv fra en fest - kjente meg selv nesten ikke igjen! Så jeg veit at jeg ikke er så tjukk lenger, men tar vel litt tid før jeg faktisk ser det selv i speilet. Men det føles likevel fantastisk å vite hvilken jobb jeg har gjort med meg selv dette årtet - både fysisk og psykisk!

Cherry sa for siden:

Jeg syns også jeg ser kliss likens ut, og jeg har samme vekttapet som deg, bare på 1,5 år da. Men samtidig så har jeg perioder hvor jeg føler meg mye tynnere enn jeg er, og perioder hvor jeg føler meg som en dundre.

Men noe må jo ha skjedd. Jeg kjøper klær i medium og small liksom, så hodet er litt på vei etter.

Matglad sa for siden:

Gurimalla. Jeg synes det høres ut som en vanvittig jobb å gå ned 50 kg. At du har klart dette på 1 år er jo intet annet enn et mirakel.

Gratulerer så masse, og lykke til med sjarmøretappen :)

LIBBA sa for siden:

Så fantastisk:) Er utrolig imponert over deg.;) Lykke til med di siste 8.

sigboh sa for siden:

WOW! gratulerer så mye!!

dumidalia sa for siden:

Gratulerer med vel utført jobb!!

Tropika sa for siden:

Å herregud så flink du har vært!

bolla123 sa for siden:

Gratulerer så mye! Det var virklelig et fantastisk resultat! :)

Borealis sa for siden:

Helt utrolig!! Grattis med en kjempejobb!!:)

sistegang sa for siden:

Gratulere, de siste kommer nok til å forsvinne fort, de også.

Krysser fingrene for at det ;) Men egentlig så har jeg god tid til det, selvom det hadde vært deilig å bli ferdig :)

xtra sa for siden:

Gratulerer, både med innsatsen og resultatene! Du har all grunn til å være stolt av deg selv.

Lillemy71 sa for siden:

Jeg har bare klart 18kg på et år jeg. Men jeg får trøste meg med at da står det ikke en liten person i et digert skrukkete skinn og glor forann speilet.

Gratis til deg (og alle andre) som har vært så flinke.:D:D:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.