Må nesten le litt av meg selv, men etter at jeg begynte på lavkarbo så må jeg være forsiktig med hva som står av drikke i kjøleskapet om natten. :p
Grunnen til dette er at jeg pleier å være ekstremt tørst i løpet av natten og pleier å våkne 3-4 ganger for og ta meg noe å drikke. Ikke noe ille i det i seg selv, men det som er ille er at jeg på en måte "går i søvne" når jeg henter meg drikke så jeg enser ikke hva jeg drikker. Siden ingen andre som bor her sammen med meg går på lavkarbo hender det altså at det står litt forskjellig juice eller brus med sukker noen ganger i kjøleskapet. Har for eksempel for noen uker siden drukket en halv flaske med champagnebrus (sånn stor flaske) og greide det også sist natt. Da drakk jeg store deler av en kartong med eplejuice. :eek::rolleyes: Enser ikke dette i det hele tatt når det skjer, men finner jo "spor" på rommet mitt dagen etter, ettersom jeg faktisk tar med meg det jeg drikker av inn på rommet mitt (altså flasker eller kartonger:o). Noen andre som synder om natten uten å vite om det der og da?
Haha. det går helt fint :p blir jo sur på meg selv når jeg våkner opp og ser det står flasker eller kartonger med ting jeg absolutt ikke skal drikke på gulvet mitt. Men er greit og le av i ettertid! Er ikke verdens undergang, selvom det er veldig kjipt, siden hvis jeg i første omgang skal "kaste bort" karbohydrater på sånt, vil jeg iallefall være våken og smake det jeg drikker/spiser!! :D:rolleyes:
Sett ei flaske og to med vatn attemed senga. Eg og elskar å drikka mykje midt på natta, våknar kanskje ikkje 3-4 gangar, maks 1 gang, men pøser fort halvannan liter vatn då. :)
Men Vatn er sunt, så det er ikkje så farleg, fyrste gong eg begynte på lavkarbo så drakk eg mjølk og trudde det var okey å drikka ein liter mjølk kl. 5 på natta :p
takk for tipset, men det som er, er at jeg må ha det i kjøleskapet (vann, lettbrus osv.) for je takler ikke å drikke ting som ikke er kaldt:rolleyes: Så får vel heller begynne og sette tingene som ikke er lavkarbovennlig opp i et annet kjøleskap!
Det var jo et ganske godt tips! skal prøve det, å håper at det funker :p
Ophellia: hihi:o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.