mindreogmindre sa for siden:
Er det noen av dere som har vært på den nye lavkarbo-butikken som åpnet nettopp på Flisa ???
www.ostlendingen.no/nyheter/sol-r/flisa-forst-i-landet-1.5717859
Er det noen av dere som har vært på den nye lavkarbo-butikken som åpnet nettopp på Flisa ???
www.ostlendingen.no/nyheter/sol-r/flisa-forst-i-landet-1.5717859
Charlotte88 sa for siden:
å så kult!
Noen som vet hvor langt det er fra oslo til flisa?
arnakristin sa for siden:
Hei,
Her finner du en annen tråd om butikken, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37378
Butikken er en forlengelse av spisdegslank.no/lowcarbselection.no, www.lowcarbselection.no/index.php?module=VD01
Ikke helt sikker men mener å huske at det er ca 150 km fra Oslo til Flisa, det blir en drøyt 2 timers kjøretur.
Tror det er ca 15 mil... kanskje verdt å dra en tur....tenk en hel butikk med bare lavkarbo...himmelrike.....slippe å lese på alt av innholdsfortegnelser :D
Hei,
Vil bare gjøre oppmerksom på at en del av ferdigmiddagene til spisdegslank.no er tilsatt søtningsmidler.
Usj...kanskje ikke verdt å ta turen dit da :(
Ser jo nå at lavkarbo-brødet der koster 87 kr !!!! Nei takke meg til det brødet jeg kjøper i Sverige, som jeg fortsetter og går ned på, og som koster 34 kr :rolleyes:
Hei,
De har omtrent samme utvalg som i nettbutikken, så du kan sjekke ut de ulike matvarene der, da kan du i ro go fred lese deg opp på innholdet i de ulike rettene.
Sivensvans sa for siden:
...og vil du ha tilsendt et bittelite glass syltetøy koster det den nette sum av 190,-
[color=darkslateblue][/color]
Det er jo til å grine av :lol:
What ????????? Seriøst....nei da drar man ikke dit...hørtes jo utrolig dyrt ut.....:mad:
Jeg som hater å bake hadde jo vært i drømmeverden der, men da får man heller dra til Sverige å kjøpe produktene der....går an når brødet koster 34 kr der, og det er i svenske kroner :D
Opheliia sa for siden:
Hvilket brød er det snakk om? (Det fra Sverige)
Brødet fra carbZone
Sivensvans sa for siden:
Det er prisen dersom du skulle bestille det på nettet - i selve butikken ville det kostet ca 50,- ;)
Ok...ja da kanskje man skulle prøve det....så de hadde kake-bunn også....for jeg virkelig hater å bake, så da kanskje det blir en kake her til jul :o
Ellers er det jo mye bra kaker ferdig på rema til resten av familien :eek:
Opheliia sa for siden:
Whaat, det er såå gøy å bake:D
haha...da bestiller jeg all julebaksten hos deg...halvparten lavkarbo :p
Nei seriøst så er det det verste jeg vet....alt jeg prøver meg på ser totalt misserabelt ut.....får ikke til, og har ikke tålmodighet:eek:
BitTorres sa for siden:
Spesielt middagene er tilsatt så mye dritt at jeg faktisk like gjerne kunne kjøpt ei pølse på Statoil. Det er veldig mye bruk av bl.a. glutamat. Ush.
Idarull sa for siden:
men se på dette bildet her...
Første jeg ser er Noka diettpulver, er det lavkarbo da?
Hillemoi sa for siden:
Hei :)
Hvor har du hørt at det er mye "dritt" i denne maten? Jeg kjenner nemlig endel som har spist dette over flere mnd.,gått ned mange kilo og blitt aktive og friske.. Jeg skal bla hente min første brødmix derfra imorgen (for å ha "litt å velge i") Men jeg er allikevel intr. i forskjellige erfaringer herfra,også de negative!
Jeg synes boken var fin,da det balanseres mellom lite karbo og kcal inntak! Jeg kan nemlig ikke stappe i meg masse fett,for da blir jeg syk. Men som sagt,jeg putter ikke i meg hva som helst,så vær snill å dele denne negative erfaringen med maten deres!:)
[color=#000000][/color]
elise000 sa for siden:
Jeg og min samboer har spist brød fra spisdegslank.no på Skedsmokorset i 8 uker, og de første 3 ukene spiste vi mye middager derfra. Nå har vi gått over til å lage middager selv, men det var en fin starthjelp å få dem ferdige. Vi har til sammen gått ned 18 kg på 8 uker
Hillemoi sa for siden:
Takk for hyggelig tilbakemelding! Så flinke dere har vært!! :)
Jeg lager all mat selv,men jeg ville gjerne prøve ut dette brødet,og det var godt!:D (bakte det igår og prøvesmakte idag!) Jeg prøver ut dette mest for min brors skyld,og imotsetning til meg er han ikke særlig glad i å stå på kjøkkenet,han har heller ikke like mye tid til overs,så da tenkte jeg at "spis deg slank" produktene kunne være et alternativ,hvertfall noen dager i uken og spes. brødet! Vi får se hva det blir til!
Masse lykke til videre til deg og samboer:) !!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.