< Tilbake til oversikten

Atkins bar på induksjonen

Forveten sa for siden:

Hvorfor er det tillatt å spise den Atkins baren (på induksjon) med sånn hasselnøtt? Nøtter står jo ikke på listen over tillatte matvarer...

mofe sa for siden:

Godt spørsmål!

Jeg trodde ikke disse barene VAR lov på induksjon jeg da, men.... ? Sikkert noen luringer her inne som vet :)

Forveten sa for siden:

Står på pakken at de er lov i alle fire fasene... Synes det var litt rart da jeg leste på innholdsfortegnelsen

Nille sa for siden:

Du kan spise Atkins Advantage Bar på induksjon, men det anbefales ikke ..... fordi det er en kjent sak at mnge opplever at vekttapet stopper opp når de spiser dem.

Atkins Endulge er i følge Atkins.com ikke tillatt i fase 1 - Induksjon. Selv om det står på pakka på de norske.....

Min mening er at man bør holde seg unna "ferdigmat" på induksjon, uansett hva det står på pakka. Man har nye bedre effekt av en ren induksjon. Det er en gjengs oppfatnng over hele linja. Untatt hos Atkins Nutritionals som skal tjene penger .....;)

Nille sa for siden:

Var innom en butikk hvor de hadde Atkins Endulge ---- på den står det at den passer fase 2-3-4......:o

mofe sa for siden:

På grunn av sukkeralkoholene? :)

(jeg går utifra det, men er ikke sikker.. hm - jammen meg på tide at jeg får lest kjærestens engelske DANDR...!! Hm.. når har jeg tid til det da? Sommeren! :D :eek: )

Nille sa for siden:

Vet ikke mofe - det er bare en av de tingene som "bare ER sånn" :p

mofe sa for siden:

Det holder ikke, Nille!! Husk - jeg er fysikk-student.. trenger å vite hvorfor!! :eek: ;) ;)

:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.