Lindaplinda sa for siden:
Etter nyhetene kl 8:) Vet ikke om det er til hjelp for oss, men tenkte jeg skulle si fra:)
Lindaplinda sa for siden:
Etter nyhetene kl 8:) Vet ikke om det er til hjelp for oss, men tenkte jeg skulle si fra:)
Pruttilutt sa for siden:
Fikk du sett? Måtte dra på skolen, men hadde veldig lyst å få det med meg. Selv om jeg ikke har peiling på hva fyren står for og mener, så hadde det likevel vært interessant. :)
Så også at fru Jack-ass-son skulle forteller hvordan man skulle bygge muskler :)
Yonah sa for siden:
Så det jeg, ikke sånn kjempespesielt, men en koselig prat om hva hormonstyrt kosthold kan gjøre til å gi deg bedre imunforsvar( skulle ønske det hjalp meg, jeg blir like fullt forkjølet til tross for riktig mat og 5ganger normaldose d-vitamin).
De laget fristende laks da! Fikk lyst på laks til middag, men vi mangler tilbehør av alle slag i dag og jeg vet ikke om mannen rekker å handle..
Alltid koselig å se Fedon Lindberg på tv, han snakker om lavglykemisk mat som det er det normale og ikke noe superspesielt, og kanskje det kan hjelpe folk å forstå at et kosthold med færre karber ikke er noe hokus pokus og skikkelig unormalt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.