Hei i dag fant jeg en Atkins sjokolade bar som jeg synes var kjempe god :). Så ville bare tipse den til de som tillater seg å spise det. Crispy milk Chocolate heter den. 1,8 karb i hele baren... står det. Skikkelig god kaffe sjokolade eller bare når man har skikkelig sjokolade hunger:).
Kjøpte den på meny i går vi:)
En stk til 19 kr, delt på to stk. Samboer spurte meg "du, er det virkelig verd 19 kr for den lille jævelen her?" ...og JAAAAAAAAAAAA! Når man er desperat etter en god sjokoladesmak så er det virkelig det. Heldigvis skjer ikke det ofte:o
Den er knallgod -dessverre blir jeg akutt dårlig i magen av den... tåler de andre bedre, hazelnut crunch og chocolate decadence... men nå har jeg pause fra disse gitt for å se om vekta går litt mere ned! :)
Jaa, på mandag skal jeg etter planen også kutte ut slike ting og "lavkarbo-desserter":p VIL ned litt fortere....og regner med at det er derfor jeg ikke går nedover:o Litt for mye mørk sjokolade og pepsi max!
uff ja pepsi max... jeg drakk ikke pepsimax de første 5 ukene på spisdegslank, så ble det litt hver dag - og så litt mer... jeg er så elendig på å ikke bli hekta på sånne ting altså! Også atkins-barer da...:rolleyes:
Nå clean 2-4 uker framover så får vi se om vekta velger å gå ned igjen ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.