Nå merker jeg at jeg har kommet til ett punkt hvor jeg trenger litt drahjelp.
Så jeg har veldig lyst til å melde meg på kostholdskurs. Trenger ikke å være veldig fokus på vektnedgang, men bare generelt det å få litt motivasjon og ukentlig møter. Jeg bor for øyeblikket i Bergen, er det noe dere kan anbefale?
Har hørt om Herbalife, Easylife osv. Men jeg er opptatt av å gå på ett kurs som støtter lavkarbo, og ikke "tvinger" deg til å bruke pulvermat.
Noen tips?
Jeg vet av erfaring at Grete Roede ikke er aktuelt ivertfall :p
"Kurstilbud
Vi har kontinuerlig kurs med erfarne kursledere; tema ”Naturlig slank” og ”Kost og vekt i balanse”.
For informasjon om kurs, ta kontakt med kursleder Mona Oddekalv Mikalsen."
sprekogblid.no/paradis/livsstil_xtravaganza.php
Det er riktignok lagt opp til at man kan bruke pulver i starten, men det er jo valgfritt, og det er fokus på lavkarbo og på det mentale rundt helse/vektnedgang. Litt mer lindbergsk enn jeg liker, så jeg har modifisert kostholdet mitt til mer LCHF, men det fungerer greit.
Oh snap! Det har jeg ikke råd til iallefall:o Tittet litt på xtravaganza her i Trøndelag skjønner du...vet ikke om det er forskjell i prisen?, men hvis det ligger rundt 1000 kr kan jeg bare se LANGT bort i fra det:o:o Fattig student..til de grader..
De søkte noen som ville gå på xtravaganza og blogge om det på nettsiden, så sendte nå en søknad...så får vi se hva som skjer:D Jeg akter iallefall ikke å betale den summen...:rolleyes:way to much money for meg....
Jepp! Men må vente til mandag. De har så korte åpningstider for meg som er på jobb.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.