< Tilbake til oversikten

Mitt nye liv!

NinjaNina sa for siden:

Hei alle sammen! :)

Dette er mitt første innlegg på dette superfine forumet! Jeg har vært "inaktiv" bruker lenge, og brukt oppskriftene deres, men har ikke postet noe her ennå. Det skal jeg forandre på nå!

Jeg vil egentlig bare si en ting. Lavkarbo forandret livet mitt. Jeg var overvektig, trøtt, deprimert, og følte meg veldig alene i livet. Etter jeg fant lavkarbo, er livet rett og slett en dans på roser! Jeg gikk ned 25 kilo, fra 90 kg til 65 kg :) Jeg har PCOS, og samtlige symptomer jeg hadde er borte. Jeg trenger ikke lenger sove to timer middagslur hver dag, og middag er ikke lenger dagens høydepunkt! Jeg kan leke med nevøer og nieser uten å puste og pese som en gammel elefant, og er generelt tusen ganger mer lykkelig. Forleden dag fant jeg en gammel dongeribukse, som det nå var plass til to Ninaer i! :) Lavkarbo er blitt en livsstil (med enkelte utskeielser i ny og ne :p). Mamma priser seg lykkelig for at hennes lille triste jente nå er en glad pike som alltid smiler :) Lenge leve lavkarbo!

Stor klem fra meg!

Vibeke-67 sa for siden:

Så fantastisk å lese! Gratulerer. Hvor lenge har du holdt på? (forresten veldig likt min egen historie)

LIBBA sa for siden:

Er så koselig å lese slike solskinnshistorier. Lavkarbo er topp;).
Gratulerer med super nedgang:).
Stor klem tilbake:klem:

NinjaNina sa for siden:

To og et halvt år. Har hatt en karboperiode en liten stund grunnet sykdom som krevde at jeg fikk i meg mye næring (heldigvis ikke noe alvorlig, kun langvarig influensa og halsbetennelse), men er på'an igjen f.o.m. idag! :) Det som er gøy med å begynne på igjen er at man ser mindre oppblåst ut på en liten uke, så det går ikke lang tid før man er sitt gamle jeg igjen!

fridr sa for siden:

Herlig! Rett og slett :heia:

Celuna sa for siden:

Så fantastisk å lese denne solskinnshistorien og "føle" at det er en lykkelig jente som har skrevet den. Eg ønsker deg all mulig lykke til med din nye livstil og håper å komme der selv engang:)

Manilla sa for siden:

Gratulerer med nedgang så flink du har vært:-)

TrillTrall sa for siden:

Så herlig! Samtidig er det litt skremmende hva det vi anser som "sunt og normalt kosthold" faktisk kan gjøre med kroppen vår av faenskap - at sukker og stivelse kan kødde opp hormonene våre så voldsomt! Schkummelt. :eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.