< Tilbake til oversikten

Gleder og gruer meg til helga

sæterjenta sa for siden:

Gleder og gruer meg til helga, for da skal jeg og mannen på minicruise. To døgn ombord i båt, og en liten tur på land. Har bestillt buffe til både frokost og middag, så det burde vel ikke være umulig å finne noe passende og god mat...men akk så mye man ikke burde røre tenker jeg.

Så var det kveldene da...er jo første gang på manga år vi reiser uten barn, så man har jo lyst å kose seg litt med en liten en eller to...eller tre.

Jeg vil jo kose meg skikkelig, men lurer litt hvordan jeg skal gjøre det uten å ødelegge absolutt alt. Litt stillestand på vekta må jeg vel godta, men det er en slik sjelden mulighet verdt.

Noen som vet enn "sunn" variant av kaffe og baylies, som kanskje bartenderen kan fikse. Burde jeg kanskje utstyre meg med noe "nødproviant"? Sukkererstatning, kaffefløte...

Tips, råd og erfaringer med det å kose seg på reise tas mot med takk :)

TrillTrall sa for siden:

Prøv å la være å fokusere på alt på buffeten du ikke kan spise, se heller på alt det deilige du kan spise! For på en buffet på et cruise bugner det av alskens godsaker det er jeg sikker på! :sikle:

Bestem deg for å unne deg f.eks. 2 glass vin eller noe om kvelden, det kan du gjøre med god samvittighet, man skal ikke være helt asket heller og om du har vært på lavkarbo en stund er det ikke sikkert du tåler særlig mer heller. ;)

sæterjenta sa for siden:

Du har helt rett, bedre å fokusere på det som er positivt :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.