tingelinge87 sa for siden:
Jeg skal ha taco i dag, dvs kjøttdeig og tacokrydder i allefall ;) hva har dere som tilbehør til dette ?=)
Jeg skal ha taco i dag, dvs kjøttdeig og tacokrydder i allefall ;) hva har dere som tilbehør til dette ?=)
Kitt sa for siden:
Vi kaller det taco- tallerken her hjemme!:sikle:
Vi har salat(kinakål), rødløk, vårløk, agurk, rømme, revet ost, paprika, purre, mais(til ungene), ananas(til gubben).....
Tacosaus til sønnen og ketchup til gubben må til også. Snuppa og jeg liker ikke sånt!
Klistine sa for siden:
vi bruker bare tacosaus, salat, agurk, ost og rømme :) Lyst å ha mer grønnsaker egentlig, men vi er ikke så flinke til å variere :p
okaj :) Vanskelig å være kreativ hehe ;)
Augustina sa for siden:
Innimellom lager jeg guacamole eller bare har opphakket avokado til, i tillegg til det vanlige: paprika, tomat, litt rødløk, rømme, tacosaus (uten sukker) og bruker salatblad som wrap.
Når jeg skal "variere" bruker jeg fetaost (i olje), grønne oliven og hvitløksfedd marienert i olje :)
marjusen sa for siden:
Vi lager alltid tacoform. Kjøttdeig med hjemmelaget tacokrydder, løk, hvitløk og salsa. Pleier å legge ost fra kavli med forskjellige smaker i bunnen også kjøttblandingen over. Så tar vi masse revet ost over og gratinerer dette i ovnen. Nam nam.
Serveres med salat, rømme (gjerne hvitløksdressing), og annet digg du finner på i farta.
RitaBo sa for siden:
I tillegg til de vanlig grønnsakene, kutter jeg opp noen minimais fra landlord, Rema sitt merke. Ofte bruker jeg Lena Beatrice sin oppskrift på tekaker, bare at jeg smører hele røra ut på et bakepapir i ganske tynt lag, og steker. Dette gir meg fine burritos som jeg deler i passe biter:)
Mammaannmari sa for siden:
Salat, agurk, tomat, seterrømme, salsa event avokado, ost og ostekjeks.
otika sa for siden:
Disse tekakene bruker vi masse også, bruker de som brød, pizzabunn (må forstekes) lomper og nå skal jeg prøve dem som burritos :)
Har et brett ferdig nå som jeg har søtet med stevia og litt splenda,skal spise dem med rømme eller creme fraiche og "litt" bær ...blir en god dessert håper jeg
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.