Fikk svar på prøvene jeg tok sist uke, og det meste var bra, Men hadde forhøya LDL på 5,4. Dette er høyere enn jeg hadde når jeg starta med ketolyse. Veit det kan bli forhøyde verdier til å begynne med, men etter 7 mnd trodde jeg det skulle ha stabilisert seg? Noen med samme erfaring? [color=#800080][/color]
Jeg har ikke erfaring med det jeg... Men jeg lurer på når du tok blodprøver av kolesterolet sist?
Jeg fikk nemlig svar på blodprøver nå etter å ha gått på ketolyse i 1 mnd, og sammenlignet med prøvene mine fra dagen før jeg startet så var det bedre hos meg. Jeg har i utgangspunktet hatt bra prøveresultater, men hadde enda bedre nå etter en måned med ketolyse:)
Skulle tro Torkil har svar på det? Men kan ikke si at jeg har sett noen svar fra han her på en stund...
etter tre mnd var mitt ldl gått litt ned, fra 4.3 til 4.0. hdl stabilt på 0.9, og totalkolesterolet ned fra 5.5 til 5.1. men nå går jeg ikke på ketolyse, da. selv om jeg nok er tidvis inne i ketose.
Jeg har lest at forhøyet LDL-verdi i blodet IKKE er farlig, men faktisk man beskytte mot infeksjonssykdommer :) Meningene er delte, men dette er hvertfall hva jeg tror på.
Husk - Eldre mennesker med høyt kolesterol lever gjennomsnittlig lengere enn dem med lavt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.