Elisabet sa for siden:
Når man leser: Fy til poteter, ris pasta og brød mm.. betyr det at man ALDRI får putte disse sakene i munnen mens man er på denne kuren?
Eller får man spise pittelitt?:D
Elisabet sa for siden:
Når man leser: Fy til poteter, ris pasta og brød mm.. betyr det at man ALDRI får putte disse sakene i munnen mens man er på denne kuren?
Eller får man spise pittelitt?:D
Gamla sa for siden:
Hei og velkommen Elisabet!
Alt det du der nevner har svært mye karbohydtater pr.100g. Mens du går på på kuren skal du bare ha ca. 15g daglig. Mesteparten av det bør være i grønnsaker og da blir der igrunnen ingenting igjen til vanlig brød, poteter, ris osv. Du kan lage brød av soyaprotein (oppskrift finnes i boken- og den har du vel lest?), eller lage andre ting å ha pålegget på.
Boken inneholder også mange andre oppskrifter, bla. poteterstatning,- så det er bare å studere boken. Du bør også gå inn på linken under, det finnes mye nyttig informasjon der:
Ønsker deg lykke til!
LilNoor sa for siden:
Jeg er en brød person, men jeg har funnet at jeg ikke savner brød noe særlig. Jo, det hadde kanskje vært godt med et godt, nybakt brød, men det kan vente til jeg er slank og vakker igjen! :rolleyes:
Eller så er det jo bare å prøve å bake et slikt soya protein brød. :)
Elisabet sa for siden:
Hei og takk for velkomsten:D
I dag har jeg fått lest mye om denne dietten å begynner faktisk å se ting klarere. Jammen mye å sette seg inn i. Phøy:cool:
Boken skal bestilles i morgen. Jeg ser frem til å starte på:D
Aline sa for siden:
lykke til! det kommer nok til å gå fint!! :)
:klem:
Elisabet sa for siden:
Det er bare såå spennende å lese/høre om dem som lykkes med denne kuren. Kansje det er håp for meg også gitt:D
Jeg hadde det bra inntil for ca 2 år siden og jeg la siggen på hylla. Dem kan si hva de vil, men det skjedde et eller annet da.. Noen kilo kom på -nå skal dem av igjen!!:p
Elisabet sa for siden:
Jeg er også brødmenneske kan du si. Alltid vært:cool:
Men som du tenker så kjekt -en dag:D
RAGNA sa for siden:
Jeg er også veldig glad i brød, og liker ikke smaken på disse soyabrødene. Jeg har kommet fram til en oppskrift på små rundstykker som gir ca 4 g. karbohydrat i hver. Jeg bruker litt av hvert i rundstykkene, og litt mel fra en pose som heter Dansk Rugbrød. Det inneholder minst karbo av melsortene, og det blir ganske godt også.
Rundstykkene blir ganske små, men innmari gode. Og så tilfredsstiller det faktisk veldig bare å få spise litt brød. :rolleyes: Jeg skal legge ut oppskriften i dag hvis noen vil prøve.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.