CocoNut sa for siden:
Blæææ skjønner ikke hvorfor helgen må være så slitsom og komme seg igjennom.....
Denne helgen har vært verst da kortsystemet på treningssenteret har vært ute av funksjon, dermed stengt dør, og jeg ikke har fått utløp for min helgefrustrasjon på treningsapparatene. Rart å man kan bli avhengig av trening egentlig, hadde noen sagt det til meg for 7 uker siden hadde jeg dødd av latter:o, men trening er deilig for psyken og. Vel vel, så er det matlagingen, lørdagsgodtet og alt det der, savner det men ikke så¨mye som i begynnelsen, da ble jeg i dårlig humør altså, men det er allikevel hardt og lage lørdagskos for resten av familien, og ikke få ta det del i akkurat den maten, selv om jeg har min egen veldig gode mat. Savner godteriet jeg, spesielt sjokoladen!!
Imorgen er det mandag, takk og lov!!! Trodde aldri jeg ville si dette heller, da mandagene har alltid vært et ork, men etter jeg begyndte på Ketolysekuren har Mandagen vært et høydepunkt fordi det er lettere med de faste rutinene sånn som zumbadansingen og afrodansen (som jeg bare elsker), apparattrenigen, yoga og pilatesen, mer faste måltider ( og ikke minst planlagte) og å gå på jobb. Hverdagen blir hektisk og det passer meg utmerket når man er på en streng diett og målet i enden av uken er vektnedgang he he. Men så kommer helgen igjen.......blæææ:rolleyes: