Hadde vært fint med en treningspartner nemlig :smile:
Trening er lettere når man har avtale med NOEN - ikke bare med apparatene.
Det har jeg erfart 3-4 ganger før, hehe.
Mosepjusk
Tidligere støttemedlem på både Vallhall og Sats
... eller kanskje jeg bare skal spare kr 499,- pr. mnd. og heller teste rockering og 30 Days Shred fram mot nyttår i allefall?
FOR eller MOT? Jeg er FOR!
Jeg trente der før, men syns det var utrolig dårlig både lokaler og timer... :o Så nå betaler jeg gladelig pengene mine til Elixia i stedet! Men jeg henger fortsatt der litt hos Simen manuellterapeut da, my life saver!
Hehe, jeg har gått motsatt vei, etter 5 års medlemsskap hos Elixia er jeg nå hos Vallhall.
Er helt enig med deg at treningstilbud og lokaler ikke kan sammenlignes, MEN det aller viktigste for meg, er at det er så kort vei til treningssenteret at jeg faktisk kommer meg dit. Og det gjør jeg på Vallhall :)
:heia:
Trener du ofte? Faste dager? I sal? Apparater? Begge deler? :spent:
Jeg så de hadde noe sånt vektnedgang-greier, men leste ikke om det. Skal lese.
Du bor kanskje i nærheten av Vallhall også da? Ulven? Teisen?
Elixia ja. Carl Berner som er nærmest Vallhall da..?
Jeg er medlem der, men trener for det meste på Sjølyst, siden det er mest praktisk på vei fra jobb. Det er noe av fordelen, å kunne trene forskjellige plasser.
Ja sant, ser den! Jeg både bor og jobber i fin avstand til Vallhall.
Jeg er bare redd for at jeg nok en gang blir støttemedlem, er utrooolig flink til det, hehe!
Det er bare å bestemme seg for at det ikke er noe alternativ å ikke gå og trene. Jeg må trene timer, klarer ikke motivere meg nok til å trene alene. Dessuten syns jeg ikke jeg får samme effekt av det. Det er også noe jeg liker med Elixia, muligheten til å booke online. Blir mer bindende da.
Bor rett i nærheten, på samme sida av Ring 3 som Vallhall :)
Trenger en treningspartner! Trener helst timer, men pga travel hverdag med familie og jobb, så passer det best å trene utpå kvelden, og da er det få timer, så prøver å trene litt styrke på egenhånd også.
Ok, skjønner hvor du bor. Eller jeg har i allefall en rimelig god idé uten å slenge ut en adressegjetting, hehe :smile:
Jeg bor på andre siden av Ring 3. Sånn cirka midt mellom der (jeg tror) du bor og Kiwi :smile:
Jeg er i samme travel-hverdag-situasjon som deg når deg gjelder familie (Er dere en stor familie? Min er ikke veldig stor.) og jobb, så kvelder er perfekt for min del også.
Det jeg ser for meg er at jeg (vi?) har faste dager å trene på. Sånn at f.eks. hver mandag og torsdag er trening i sal, og hver tirsdag er apparat-trening!
Selvfølgelig er det mulig å vike fra treningen innimellom, men i utgangspunktet så skal det være en fast avtale.
Skjønner? Er jeg streng, hehe!?
Helt enig med faste avtaler! Tror nok jeg må legge lista på to ganger i uka, da, og evnt en tur i helga som bonus!
Vi er tre i min lille, fine,travle familie :) Dere da?
Også kunne vi hatt en gå-kveldstur-klubb? Jeg er egentlig veldig glad i å gå tur, men syns det er litt trist, og en anelse skummelt, å gå lengre turer på egenhånd nå i mørket.
Er det lov å bruke denne tråden til å spørre om noen trener på SATS og trener med frivekter eller? Jeg har satsmedlemskap og frivektprogram og ønsker meg treningspartner til en fast avtale en eller to ggr i uka...
Det finnes en egen tråd for elixia, men ingen for sats tror jeg. Kanskje du skal starte en egen for Sats? Lettere å treffe målgruppen enn hos konkurrenten ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.