< Tilbake til oversikten

Må bare si det til noen

sæterjenta sa for siden:

Startet på ketolysekuren i starten på uka, så dette er min første helg uten masse sjokolade, småkaker og annet snop. Var litt spent på hvordan det skulle gå :eek:

Holdt hardt igjen på karbohydratene tidlig på dagen, så jeg skulle ha litt å kose meg med til kvelden...og gjett om jeg koste meg!!

Laget saus/rødgrøt av bringebær og vann, som jeg søtet med sukrin og tyknet med Johannes....ett eller annet, hehe...nam nam... Deretter vispet jeg to dl krem med sukrin og vanilje essens, og rørte det sammen med en boks Cottage cheese. Det var mildt sagt nyyyydelig :D

Siden nesten halvparten av kremen fortsatt er igjen så kom det seg på ca 10kh pr porsjon. Kan ikke klage på det på en lørdag :D Altså, jeg spiste ikke alt selv da :eek: Vi var to, hehe... Så nå havna jeg på 15,1 kh :p

Helene M sa for siden:

Mmmm! Det hørtes helt herlig ut! :)

sæterjenta sa for siden:

Det er nesten så jeg vurdere å bytte ut julens tradisjonelle riskrem og rødsaus fra pose, med denne absolutt sunnere varianten. Rart at jeg aldri har tenkt på å lage bringebærsaus av bringebær før...:(

Man må jo faktisk begynne å tenke litt utover gammel vane når man endrer kosten så radikalt, så jeg har spist masse mat jeg ikke visst om/tenkt på å lage før.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.