< Tilbake til oversikten

Jeg har nettopp torturert meg selv.....

Helene M sa for siden:

Min kjære og jeg har fått æren av å være faddere til bestevenninnen min sin datter i morgen.

I den anledning lager jeg en kake til dåpsfesten....

Oreokake.... Og hvis noen har smakt den og liker den, så vet dere hva jeg har gått gjennom i kveld.

Før kuren startet så brukte min kjære og jeg å slikke av slikkepott, skjeer, visper.. Ja, you name it! Bollene med de gode kremene og oreokjeksene og ALT ble jo smakt på....

I dag. Ikke en fingertupp i sjokolademoussen en gang:eek:

Gracella sa for siden:

Viljestyrke tatt opp til et helt uvirkelig nivå, hehe. :D
Synes du har vært kjempeflink!!
Skal du lage en kake som også du kan spise?

streber sa for siden:

Det er litt av noen prøvelser man må igjennom :)Flink du var da:)

Helene M sa for siden:

Nei, vi fant ut at det beste for oss akkurat nå er å være helt avholds:cool: Vi blir så lett påvirket og er skikkelig redde for å gå på en smell.

Sjanten sa for siden:

Mmmm....den kaken har jeg laget til mange anledninger...men aldri når jeg ikke har kunnet spise av den selv. Så jeg kan tenke meg hvilken prøvelse det der var!

Godt gjort å holde fingrene unna:p

Gerd sa for siden:

Flinka :heia:

Tropika sa for siden:

Snakk om viljestyrke da!

Gracella sa for siden:

Husk å spis godt før dere går i selskapet da. Det er lettere å være flink når man ikke er sulten :)

Helene M sa for siden:

Vi får mat der, heldigvis:D Tapasboller, aioli, div. spekemat, eggerøre osv. Så heldigvis MASSE vi kan spise:)

Cherry sa for siden:

btw, det finnes en oppskrift på lavkarbo oreokake en plass her ;)

Helene M sa for siden:

:eek::eek:

Kanskje jeg lager en sånn til jul! Da skal vi unne oss en liten sprekk tenkte vi:D

Cherry sa for siden:

Tja, lag i vei :P
Personlig hater jeg å bake og er veldig glad jeg har en matlagingsglad venninne som nylig har blitt lavkarbofrelst av meg og som baker og lager mat til meg :P

Helene M sa for siden:

Da er du rett og slett bortskjemt og jeg finnes ikke misunnelig.....:rolleyes::rolleyes::p

Nei, her i gården er det nok jeg som lager ting. MEN det skal sies at mannen hjelper gjerne til. Når han får lov.......:cool:

Lindaplinda sa for siden:

:blomster::heia::_oy::D Føler at dette oppsummerer:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.