< Tilbake til oversikten

Står stille?

Kari Marita sa for siden:

:confused:Nå har jeg holdt på med lavkarbo siden 12 okt.gikk ned 2 kilo første uka,nå står det helt stille.Tror jeg har gjort rett.Har fulgt ketolyse 1 uke.Trener gjør jeg også.Hva kan grunnen være?:(Blir litt frustrert,for jeg syns maten er god,men håper jo på litt vektap å da.ska ned ca 8-10 kg. Noen som har noen råd?:)

Lindaplinda sa for siden:

Jeg har heller ikke rast ned i vekt etter jeg startet.. jeg har jo gått ned på en måned det andre går ned på en uke. Men vi er alle forskjellige, og på meg vises resultatene mye mer på cm på midjen, for den viser -11cm per dags dato:D Jeg tror, og det er andre som har bekreftet det her, at siden vi nå spiser mer proteiner vil musklene vokse til sin optimale størrelse.. og i tillegg til trening så vil vi jo da veie mer siden muskler veier mer enn fett:) Også har du jo ikke så mye å gå ned i utgangspunktet, og det har også mye å si.

Vanskelig å forklare, men mitt råd er å finne fram målebåndet og bruke det også i resultatmålinga:) Nå har jeg bare holdt på i 1 måned med dette, så det kommer sikkert bedre og klokere svar fra de "gamle traverne" her, for de pleier å være flinke til å svare:)

Gi det litt mer tid.. sørg for å få i deg nok fett, så går det nedover skal du se:D Stå på!!

Gerd sa for siden:

Tålmodighet :ja:

Du kan ikke regne med å gå like fort ned som en som er betydelig overvektig....

Hva spiser og drikekr du eksakt da?

Jeg spiser forskjellige grønnsaker,salater,kjøtt fisk,ren mat ,egg,rømme,fløte,,vann,pepsi max.

Jeg å har gått ned litt i cm da.:)Det er vel bare å ha tålmod ja:)

Bruker også smør å olje.

Høres fornuftig ut det du sier ja.Takk:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.