< Tilbake til oversikten

Tromsø, karbo frie pølser

Grolla sa for siden:

Heia. Jeg lurer på om det er noen her fra Tromsø som kunne tenke seg pølser?
Var innom søstrenme Ingebrigsten og dem kunne lage, men da måtte de lage 50 kg om gangen og få det solgt. Å jeg har ikke plass til 50 kg pølser i fryseren. Så derfor lurer jeg på om flere er interesser.

Fofa sa for siden:

Sa de noe om pris?

Grolla sa for siden:

Nei dem gjorde ikkje det, men æ regne med det e sånn ca vanlig kilospris kanskje.... Skal se om det e nokka interesse før det så kan æ jo undersøke ka prisen bli.

Fofa sa for siden:

Om det ikke blir så altfor dyrt, så er jeg med..hehe, men få gjerne med flere:) tror nok 25 kilo på hver blir litt i meste laget

Grolla sa for siden:

He he, ja æ har hvertfall ikkje plass te 25 kilo...

aktivjente sa for siden:

Æ like ikke pølse, så æ blir nok ikke med å dele.. MEN; på Eurospar i byen selge dæm chirisopølse med karbo: 0. De smakte godt (krydra), men for mæ e pølse nåkka æ spis kun når æ e ute på tur.

araber123 sa for siden:

Har hørt noen rykter om at Eide kan ha ketolysepølser.....har dere vært der å sett? :)

Grolla sa for siden:

Ja æ meine at dem ikkje har det, men kan jo ta en telefon dit og sjekke. E jo dem som har alle ketolyse vitaminan og bakemiksen så.

Grolla sa for siden:

No har æ vært på Mydland og snakka med dem. Å etter jul/nyttår skal dem lage ett parti med pølse :heia: Spre ordet te alle lavkarbera i Tromsø!!! Så skal æ komme tebake te kor dem blir solgt fra. GLEDEMÆ!!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.