< Tilbake til oversikten

Et lite spørsmål

angel82 sa for siden:

Om jeg spiser litt sjokolade idag, hvor lang tid vill det da ta før jeg er tilbake i ketose?

Skautrollet sa for siden:

Tja, hvor mye,- eller lite er litt? Og hva slags sjokolade?

Tror det er individuelt, men selv kan jeg trygt ta noen ruter mørk sjokolade uten å ramle ut av ketose. Kommer an på hva annet jeg har spist og aktivitetsnivå.
Mulig du må prøve deg fram?

angel82 sa for siden:

nei vill ha nidar favoritter, det er ikke mørk sjokolade...

Skautrollet sa for siden:

Neeeeei!

Du vil ikke ha nidar favoritter!

:)

angel82 sa for siden:

jo desverre... ;)

Opheliia sa for siden:

Det er individuellt....hvor fort/hvor lang tid det tar for kroppen å komme i ketose, men det er ikke bra å gå av og på ketose hele tiden:o

Hvis du holder deg borte fra høykarbo så vil du etterhvert miste det suget som du nå har etter den sjokoladen.

angel82 sa for siden:

har holdt meg borte i 2 måneder....så spørs om det forsvinner... men sto over i går :)

TrillTrall sa for siden:

Hvis du ikke har smakt vanlig melkesjokolade på 2 mnd så vil du få sjokk over hvor søt den er. :) Jeg påsto hardnakket at melkesjokoladen min kjære fikk meg til å smake på etter et par-tre mnd med veldig lite søtt måtte være ekstra søtet, at de måtte ha gjort noe med den i det siste. Den var helt som før. :) Ekkelt søt rett og slett.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.