< Tilbake til oversikten

Peanøtt/sjokoladesnack

Hukatta sa for siden:

I desperasjon av noe godt, så kom jeg på denne enkle snacken :)
Ta muffinsformer og fyll dem med peanøtter. Ta Freia sjokoladetopping (som stivner på isen) og tøm litt innimellom peanøttene slik at de fester seg. Sett dem kaldt. Vips ferdig :) I 15 ml av denne toppingen er det 5,6 g karbohydrater (33,5 g pr. 100 g)

Denne må være lov, eller? ;) :D

Livsglede sa for siden:

Sikkert kjempegode disse, men mye karber. for en lavkarbo spiser + masse sukker. Ikke bra for en som lever lavkarbo dette. Bytt ut sjokoladen med en mørk sukkerfri, så hjelper det? Kjempegodt det og. tar 2 min lengre tid å lage, da du smelter sjokoladeplata i microene, heller over nøttene, avkjøl og nyt:-) Jeg lagde det i helga så var, da blande jeg peanøtter og paranøtter, nam,nam ble digg.

Hukatta sa for siden:

Æsj, blir det mye altså? :( Jeg er veldig fersk på dette, skjønner du ;) Hmm, da må jeg prøve det istedet ja :)
Tenker på at jeg godt kunne pakke i meg 100-200 g melkesjokolade på en kveld tidligere, så da høres dette lite ut for meg ;) hehe

Tusen takk for tilbakemelding :)

sigboh sa for siden:

Spørs jo helt hva du følger. Om du følger egenkomponert og du føler dette fungerer for deg uten at du stopper i vektnedgang så er det jo bare å kose seg litt en gang i blandt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.