vel, dag nummer tre, ketosticksen er litt mer enn rosa, litt mer gammelrosa, og ånden er drepende:eek:....har rar smak i munnen hele tiden, faktisk siden jeg startet dette her
Men jeg føler meg bra, formen er fin og det virker som jeg har mer energi enn tideligere, er dette virkelig mulig på tre dager?, eller er det bare inni hodet mit alt er så rosenrødt??, synes tilogmed at når jeg kikker meg i speilet syntes jeg ansiktet mitt ikke er fullt så bollete;). Uansett er det deilig å leve i denne deilige drømmen, hører jeansen min roper på meg,,,,la la:-):)
Alt er rosenrødt her og. Startet på mandag, så jeg er på dag 4.
Smaken i munnen trur jeg ikke vi kommer utenom, værtfall ikke jeg, jeg spiser MASSE krydder til vært måltid. :p
Men jeg pusser tennene sikkert 6ganger om dagen å drikker masse. Det hjelper litt. :)
I motsetning til deg så føler ikke jeg at jeg ser mindre ut noen steder..:( Jeg bare merker at det er noe som skjer i kroppen. Å det føles GODT! :)
Lykke til vidre!!
Det er ikke nødvendigvis bare i hodet ditt nei :-)
Hvis jeg har vært litt ute på "karbo-galeien", så merker jeg stor forskjell etter 2-3 dager med strammere tøyler.
Vann blir borte, ansiktet strammer seg litt opp, og energien kommer.
Så nyt det du :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.