< Tilbake til oversikten

Bytte 6 poser med ham omelett?

Monica31 sa for siden:

Hei!

Jeg klarer det meste av maten, men sliter med ham omeletten.
Noen som vil ha 6 ham-omeletter? Jeg kan ta imot: risottoen, pasta, pannekaker, kyllingsuppe, bringebærkjeks, barer av alle slag!
Bare så kjedelig å sitte på de...men må jeg spise de så må jeg jo bare det....noen som gidder?

:o, Monica

Titti sa for siden:

Har så lite lager igen her, sorry, ellers skulle jeg gjerne byttet med deg. Omeletten går greit ned her.

Monica31 sa for siden:

Takk for svar ihvertfall! Må bare si at de omelettene går til sist, så hvis noen vil bytte bare si ifra!

Men skjønner at folk ikke sitter på store lagre av alt mulig. Selv er det bare disse seks posene som henger igjen fra første bestilling. Da visste man jo ikke hva som smakte best!

takker og bukker for tilbakemelding Titti:)

Titti sa for siden:

Ja, en vet bedre andre gangen, da bestiller jeg bare gode ting. :lol:
Har noen middager liggende, husker ikke i farta, men tror det er grønnsakspai og noe annet, kan sjekke hvis du vil?

Monica31 sa for siden:

Ja sjekk i vei, skader ikke det?

Hva smaker den? Blir det pai konsistens eller mer pudding? Supert at du gidder:)

Titti sa for siden:

Blir mer som en potemos. Ikke spes god.;)

Sorry, jeg har ikke fått rotet meg til å sjekke enda. Og nå sitter jeg så godt i sofaen. :lol:

Monica31 sa for siden:

Ikke noe stress, sjekk når du får tid, de omelettene blir vel de siste jeg tar...(grue, grue)..neida de er jo ikke vonde, men de har en annen konsistens en den oste-omeletten. Må jeg så må jeg, tror jeg takker nei til grønnsakspaien jeg da :nei:

Rart det er tiltak å komme seg opp av sofaen også. Vi har to barn på 4 og 7 og du verden så godt man sitter i sofaen når ungene er sovnet og roen har lagt seg!

Titti sa for siden:

He he, skjønner godt du dropper den. ;)

Kanskje omeletten blir bedre ved å blande den ut med et egg?

Det jeg hadde var:
2 risotto
2 semolina
2 gr.sakspai

Jeg får de i meg til slutt, men blir ikke lei meg hvis noen vil bytte. ;)

Kjenner veldig godt til det når en har satt seg ja, i går satt jeg ekstra godt, men det er generelt tungt å reise seg når en først har satt seg, derfor går jeg gjerne til jeg stuper til samboerenes min sin store fortvilelse. ;)

Monica31 sa for siden:

Ja kunne byttet 4 av de, så overlever jeg 2 ham-omelett. Men hva er semolina? Fant det ikke på produktlisten....
Jeg kan ta risotto og semolina.....

Skal vi sende adresser på privat melding?
:D

Grubbeline sa for siden:

Tenkte bare jeg skulle komme med et lite tips som gjør ham-omeletten litt mer spiselig. Bland den ut om kvelden, sett i kjøleskap og stek neste dag. Da får skinken tatt opp fuktigheten skikkelig. Smaken blir den sammen, men jeg synes konsistensen blir bedre.
Og forresten: Semolina = cous cous...

Monica31 sa for siden:

Hei Grubbeline!

Tusen takk for tilbakemeldingen!:D Snillt av deg. Skal virkelig prøve det med dagen før...takker og bukker for tips!
Cous cous...ja! Det liker jeg veldig godt fra før...nå får vi se hva det blir til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.