< Tilbake til oversikten

Diabetes + lavkarbo = ?

arielle86 sa for siden:

Jeg har nettopp begynt med ketolysekuren og det er min første ordentlige diett. I tillegg har jeg diabetes, og lurer derfor på om det er noen andre her som har diabetes og samtidig går på lavkarbodiett? Hvordan fungerer dette i f.h.t. blodsukker? Hva spiser dere når dere får føling f.eks? Jeg er veldig spent på resultatet av denne kuren, og om jeg i det hele tatt greier å følge den. Har hittil fått gode råd og tips av kollegaer som også holder på med denne kuren. Tar gjerne mot alle råd og tips.

Ferskenbeinet sa for siden:

Om du ruller helt nederst på siden her finne du mange tråder om diabetes og lavkarbo! Det er flere her inne som har diabetes, ser for meg at lavkarbo er det beste for alle med diabetes? ;) Lykke til!

Kitt sa for siden:

Søk på tråder/innlegg av Plastbox. Han har dia1 og kjører lavkarbo med gode resultater! Feks denne!

Selv har jeg en litt vanskelig dia2 og er på vei til sprøyter. Har begynt på nye medisiner og sammen med lavkarbo ser det ut som om verdiene endelig er på vei ned igjen!
Får ikke føling av tablettene, så det kan jeg ikke svare på!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.