Froskeprinsessen sa for siden:
Helt ny her så litt usikker.
Når jeg logger inn, er det noen enkel måte å finne ut om man har fått noen svar? eller må man inn hvert enkelt forum å finne sin melding?:rolleyes:
Helt ny her så litt usikker.
Når jeg logger inn, er det noen enkel måte å finne ut om man har fått noen svar? eller må man inn hvert enkelt forum å finne sin melding?:rolleyes:
Kitt sa for siden:
Klikker du på Kontrollpanel opp på den grønne linjen, finner du alle tråder du har skrevet i som har fått respons!
Uleste innlegg er tråder du ikke har skrevet noe i !
Tar litt itd å finne frem her til å begynne med, men det går seg til!:)
takk=)
TrillTrall sa for siden:
Nei, det stemmer da ikke! Når jeg klikker på Uleste innlegg får jeg da også opp tråder jeg har svart i, men der det har kommet nye innlegg etter mitt svar. Disse er haket ut med en stor grønn hake til høyre for tråd-tittel (mener jeg).
Men jeg savner også en "svar til meg"-funksjon.
Kitt sa for siden:
Ja, du har rett i det, men journaler feks kommer ikke opp der!
Vil man bare se tråder man selv har vært aktiv i, er det enkleste å klikke Kontrollpanel!
Festina lente sa for siden:
Jeg går inn på "snarveier" og så på "abonnerte tråder". Der ligger alle trådene jeg har hatt innlegg i. Trådene er merket med fet skrift når det har kommet nye innlegg.
Jeg har ikke gjort noe aktivt for å få disse abonnerte trådene, så jeg antar det er noe som fikser seg selv(?):confused:
senorita sa for siden:
jeg mangler tråder JEG har startet på abonnement jeg da.. da må jeg inn på statistikken min og se på "se tråder som senorita har startet".. tungvindt syns jeg.. for dem havner ikke på kontrollpanelet.. snodig :P
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.