Ser at enkelte bruker mat fra Spis Deg Slank.
Jeg er ikke spesielt glad i å tilbringe tid på kjøkkenet, og noen dager er det tungt å motivere meg selv til å sette i gang med avansert kokkerier når jeg kommer hjem fra jobb og trening. Det er sånne dager jeg savner frossenpizzaene mine (på med ovn, vente, slenge pizza i ovnen, vente, spise).
Det står jo på disse menyene som selges på Spis Deg Slank at de heter "Ketogen Diett Ekstrem", men ser det er melk i en del av matvarene bl.a. Er det noen som har satt seg litt dypere inn i denne muligheten, og vet om den er en grei løsning når man er lat på kjøkkenet?
Er jo litt redd for at man mister litt kontrollen over hva man får i seg, men så hadde det vært digg å ikke måtte tenke så mye på det (og at man kan få det levert på døra).
De oppgir jo antall gram karbo i hvert måltid.... men de sier jo også at man kan drikker light saft og brus... så de er tydeligvis ikke så bekymra for andre søtningsmidler... som du påpeker.
Jeg har spist den maten i snart 6 uker. Drikket cola light, og fun saft.(Ikke hver dag) Skeiet ut 2 helger på rad med vin, men jeg har gått ned snart 8 kg. Jeg er heller ikke så glad i å lage maten selv, og syns det er supert å få mat for 14 dager ferdig i en kasse :)
Joda... sikker på at det funker fint.
Men spørsmålet er jo om jeg da egentlig beveger meg vekk fra ketolysekur hvis jeg begynner å shoppe på Spis Deg Slank.
Får fortsette med å lage maten sjøl en stund til, så får jeg heller se om jeg går så lei at jeg må ty til lettvindte løsninger etter hvert.
Takk for svar, Ryland.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.