< Tilbake til oversikten

Baconsnacks!

t.molko sa for siden:

Hei alle sammen!:)

Jeg lurte på om noen kunne tipse meg om noe godt baconsnacks til helgekosen? Jeg har foreløpig bare kommet over Maaruds originale Baconcrisp, og synes egentlig ikke den er så himla god. Ble jo kjempeskuffa da jeg så at baconsnackset på kinoen, First Price-utgavene og den Crispers med fransk sennep bare var lurerier! Maissnacks med baconsmak? Dustete!

Alle forlsag og tips mottas med stor takk!:D

Sjanten sa for siden:

Øffer sine danske "Ægte flæskesvær" er de aller beste. Det er 75 grams poser, blanke med hvit og blå skrift på minnes jeg. Jeg kjøper de blant annet på Meny.

christine76 sa for siden:

De liker jeg også best

RaoulDuke sa for siden:

Ah må sjekke ut den. Kims baconsnacs er favoritten hittil. Har også prøvd Maaruds originale baconcrisp som ble for kvalmt, og Maarud bacongull som jeg syns var for hardt og en smule smakløst.

t.molko sa for siden:

Takk for gode tips!

Er ute etter noen som er litt krydrete og som har litt god konsistens. Men skal prøve de du anbefalte :)

Idarull sa for siden:

Krydrete, da må du prøve Kims sine! Jeg liker helt klart de best. Det er også en gullfarget pose, men jeg vet ikke merket. Den er god! Orker ikke de som er for harde...

Mammamiia sa for siden:

Kan det være den andre KIMs sin tro? Det står "BAKON KRISP Sprøstekt bakonsvor" utenpå posen (og ja, - det skrives faktisk sånn :D), samt Filler's Select Quality. Den er den beste på smak synes jeg, - men den er frittert i 100% solsikkeolje da så om den er like sunn vet jeg ikke.....

Tiki sa for siden:

Kims sin synes jeg også var best, og innimellom de gammeldagse / Øffer som er veldig fete.

Nerthus sa for siden:

Enig - Kims er best - den er også med NULL karbo i :) Lag deg en krydderdip til - det er faktisk kjempegodt med baconcrisp og dipp!

Idarull sa for siden:

Denne spiser jeg: www.matvareguiden.no/matvare9402.asp

Tiki sa for siden:

Det er denne jeg også mener. Men tror det er 1,5 gr. kh pr. 100 gr. er 150 i en stor pose da, så det er vel krydret. Men det synes jeg det var vert.

Brukte denne når jeg lagde smash sjokolade også, og passet veldig godt synes jeg.

Idarull sa for siden:

Blir nesten ikke karber. Blir 2,75 i hele posen. Det er Nice det!

t.molko sa for siden:

Supert, skal definitivt prøve KIMS til helgen, da jeg ikke er noen fan av Maarud sin!

Takker og bukker :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.