Jeg lurte på om noen kunne tipse meg om noe godt baconsnacks til helgekosen? Jeg har foreløpig bare kommet over Maaruds originale Baconcrisp, og synes egentlig ikke den er så himla god. Ble jo kjempeskuffa da jeg så at baconsnackset på kinoen, First Price-utgavene og den Crispers med fransk sennep bare var lurerier! Maissnacks med baconsmak? Dustete!
Øffer sine danske "Ægte flæskesvær" er de aller beste. Det er 75 grams poser, blanke med hvit og blå skrift på minnes jeg. Jeg kjøper de blant annet på Meny.
Ah må sjekke ut den. Kims baconsnacs er favoritten hittil. Har også prøvd Maaruds originale baconcrisp som ble for kvalmt, og Maarud bacongull som jeg syns var for hardt og en smule smakløst.
Krydrete, da må du prøve Kims sine! Jeg liker helt klart de best. Det er også en gullfarget pose, men jeg vet ikke merket. Den er god! Orker ikke de som er for harde...
Kan det være den andre KIMs sin tro? Det står "BAKON KRISP Sprøstekt bakonsvor" utenpå posen (og ja, - det skrives faktisk sånn :D), samt Filler's Select Quality. Den er den beste på smak synes jeg, - men den er frittert i 100% solsikkeolje da så om den er like sunn vet jeg ikke.....
Supert, skal definitivt prøve KIMS til helgen, da jeg ikke er noen fan av Maarud sin!
Takker og bukker :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.