Hei der ute!!! :)Jeg begynte på ketolysekuren for 4 uker siden med friskt mot og har fulgt den nøye. Og ble skuffet da jeg veide meg og hadde gått ned bare 2,7 kg. Noen som har erfaring på det samme?:confused:litt frustrert Helle
2,7 kg på 4 uker er jo hele 675 gr i uka og det er jo bra nedgang! Jeg føler meg like frustrert noen dager for jeg føler også at jeg går alt for lite ned i vekt men jeg håper bare at det kommer litt mer etterhvert. Også har jeg lagt merke til at med slikt nedgang så klarer kroppen å henge med og huden er stramm og fin. Så kanskje det er bare bra å gå langsomt ned? Stå på!
Takk for svar, jeg vil gjerne ned 10 kg til, men med denne farta tar det sin tid antagelig - flott å få støtte her inne. Glad at jeg rotet meg hit inn da- klem fra meg
Å jada, jeg gikk ned 2.5 kilo de første 4 ukene. Syntes det var lite i forhold til hva jeg trodde jeg skulle gå ned.
Bestemte meg for å fortsette på samme måte, og har nå gått ned 4.5 kilo totalt på 7 uker.
Selvom det går sakte, så går det rette veien. Ikke sulter jeg, ikke fyser jeg på noe søtt (iallfall svært sjeldent), ikke er magen full av luft, jeg er mer opplagt, sover bedre og kan nå se at jeg har blitt litt tynnere her & der :)
Dessuten har jeg blitt en forholdsvis flink kokk - jeg som aldri har likt å lage mat :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.