< Tilbake til oversikten

Ølpølser?

Moogie sa for siden:

Slike lange tynne ølpølser som står ved siden av ølet i butikkene. Er de ok på lavkarbo/ketolyse som snaks? Kom på at jeg liker jo dem veldig godt! Og leste på innhold og det står jo under 1% karbo dvs bare 0,5 gr. pr. pølse. Også var det ok med fet i dem også. Eller hva sier dere?

Kanutten sa for siden:

:sikle: Det er snaddermat det!! Har det ofte med meg i veska... :p Som nødproviant. :ja:

Moogie sa for siden:

det er jo akkurat det jeg tenkte på: nødproviant som er superenkel å ha med vesken :) At jeg ikke har kommet på det før!

ireile79 sa for siden:

De er jo helt geniale! Spiste et par sånne på dansketur i helgen og skal si det var ei jente som ikke sprakk på noe annet enn alkoholen og et par ruter Cavalier sjoko :D

Yonah sa for siden:

Ölkorv er min redning på tur i sverige. Nå bor vi ikke så langt unna grensa, så det blir en turer, for eksempel er nærmeste greie badeplass i svergie, så da drar vi dit med ungene. Og da stopper jeg innom butikken og kjøper korv og ramlösa! Skikkelig digg sommermat altså!

Som regel er det bra fordeling på fett og protein i pølsene, men obs på saltet som kan få kroppen til å binde vann, men vann er vann og ikke farlig. Det spiller ingen rolle om man går opp i vannvekt, for det er fettet som spiller mest rolle.

Dietta sa for siden:

Ååååå jeg hadde glemt at disse eksisterte :( løper og kjøper :D:D

Engledans sa for siden:

Jeg var i sverige forrige uke, og da var lunsjen min 2 ølpølser og en boks fetaost og oliven:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.