< Tilbake til oversikten

Atkins i Bergen

lillemy sa for siden:

Jeg var på den ny åpnete ICA butikken på Åsane senter idag. Der hadde de endel Atkins produkter bl.a Bake Mix. Utenom Atkins fant jeg sjokoladepudding og vaniljesaus uten sukker. Så og de hadde gele uten sukker.
Utrolig greit at det kommer flere og flere produkter på markedet

HP sa for siden:

Er den nye ICA butikken bra? Bedre enn meny? :snill:

lillemy sa for siden:

Ja jeg synst den var veldig bra forstår ikke at det kan være samme lokalet. Hadde endel ting utenom mat og de vanlige tingene og. Det var så mye folk der idag at jeg orket ikke gå rundt å se så mye. Så ut til å ha veldig bra vare utvalg.

Registrerte at de hadde billig smågodt, men standhaftig som jeg er gikk jeg rett forbi. :)

HP sa for siden:

:lol:

Gleder meg til å sjekke ut den butikken neste gang jeg er i Byn! :ja: Synes det er bare så Kult med nye matbutikker! :ja: Finner alltid så mye artig :cool:

Helene sa for siden:

Gode butikker i bergen med atkins mat: Kinsarvik mat, ICA supermarked (jeg har bare vert på sartor senter), spar kjøp (masse billig og jeg kan få prosenter), rema 1000 i sentrum.
Fant linberg pizzaen for første gang i dag :D måtte bare ha en.

lillemy sa for siden:

Jeg glemte jo å si at de hadde endel Lindberg produkter og. Bl.a Pizzaen

sommerfugl sa for siden:

atte... hva er egentlig spar kjøp..? er det matbutikken spar..?

Helene sa for siden:

Sparkjøp er en billig kles kjede som finnes mer eller mindre bare i bergen.. som og har slankevarer. [url]www.sparkjop.no[/url]

sommerfugl sa for siden:

åhhhjaa :rolleyes: takk takk :)

Karin sa for siden:

Ante ikke at sparkjøp hadde sånt jeg! Her skjer det stadig ting!

Ellers har jeg inntrykk av at butikker i kjede, f eks Ica, Rema 1000, Meny og andre har de samme tingene uansett hvilken av avdelingene man går på - bortsett fra at store butikker har mer enn små.

Men det ser for meg ut til at det kommer flere og flere lavkarboprodukter i butikkene. Syns det har skjedd en hel masse siden jeg begynte i april.

Søsteren min var hos legen i går, og nevnte slanking for ham . spurte hva manburde gjøre, sånn egentlig - lavkarbo eller lavkalori, eller hva? Hun sa ikke at hun gikk på Atkins... Sist hun snakket med ham, for et par år siden, ville han ikke høre snakk om Lindberg eller annet. Men nå sa han at lavkarbo var nok en god måte, men man måtte mosjonere også. Det vet jo vi, da. Men det bare viser at også blant leger skjer det ting. Til og med i Bergen...

Skorpia sa for siden:

Jeg bor riktignok ikke i Bergen,men en ting har jeg oppdaget at de butikker som var RIMI før og er blitt ICA nå er mye dyrere enn de gamle rimibutikkene. Selv om vareutvalget er bedre,bør en jaggu tenke over hva en handler der.
I hvertfalll for oss som til daglig kjøper mye dyre lavkarbovarer,så en bør nok handle i flere butikker for å få litt rabatt ut av det .
Klem

lillemy sa for siden:

Jeg har ingen anelse om hva lavkarbo mat koster, så det blir litt vanskelig å sammenlikne. Men jeg får se meg litt rundt. Husker at en boks med bake mix kostet 99,-

Thula sa for siden:

Takk for tipset!
På torsdag har jeg fri fra jobb og da skal jeg stikke innom Åsane Senter (bor 10 min unna) og shoppe litt...! Har ikke vært innom den nyåpna butikken ennå, så det er vel på tide!

Skorpia sa for siden:

Sparkjøp er en billig kles kjede som finnes mer eller mindre bare i bergen.. som og har slankevarer. www.sparkjop.no

Det er feil ,Sparkjøp finnes omtrent i hver eneste by på østlandet i hvertfall.;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.