< Tilbake til oversikten

Hei hei!

Tøsa! sa for siden:

Nå er jeg drittlei av Grete Roede, for jeg greier ikke holde meg til det.
Det er mye enklere for meg hvis det er enten/eller-mat og ikke sånn litt av alt.
Har egentlig aldri vurdert lavkarbo, for jeg er fan av å spise variert for å få i seg alle næringsstoffene osv... men det er en annen diskusjon.
Drit i det, nå vil jeg ned i vekt, koste hva det koste vil! :D

Derfor har jeg noen spørsmål... Ja, jeg har lest om de forskjellige kurene, men synes det er så mye hokus pokus.
Så det jeg lurer på er om jeg bare kan spise det jeg liker av lavkarbomat og holde meg unna karbsen? Og passe på å spise en del fett.
Eller må jeg ha så og så mye fett og ditten og datten?

Ser for meg at det vil bli mye grønnsaker og kjøtt som jeg steker i rapsolje.
Kaffe må jeg ha om morran, men er vel best å bytte ut melka med fløte nå da? Ost er jeg glad i. Egg også. Sukkerfri brus er vel ok?
Hva med sukkefri tyggis og pastiller? Er avhengig av salte lakrispastiller når jeg får søtsug:o
Og hvordan er det med atkins-barene? Digger de! Namme!

arnakristin sa for siden:

Hei,
Ta deg en tur innom denne tråden: Til alle nybegynnere på lavkarbo… der ligger det bl.a. en lik til en hendig brosjyre – LCHF på 3 minutter. Les også alle trådene vedrørende fett, de kurerer eventuelt fettforbi etter noen runder med GR.

Tøsa! sa for siden:

Tusen takk!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.