< Tilbake til oversikten

Hvor mye gikk dere ned første uka vs andre uka osv..?

Tøsa! sa for siden:

Jeg har prøvd meg på lavkalori i et år nå, med det resultat at jeg har gått OPP 4 kg:mad:
Er rett og slett ikke noe for meg, for jeg er et matvrak og jeg vil bli METT!
Nå har jeg prøvd lavkarbo (eller jeg har vel holdt meg innen ketolysegrensene egentlig) og jeg har gått ned nesten 4 kg siden mandag...

Jeg VET jo at ikke alt dette er kroppsfett, men det hjelper utrolig på motivasjonen, i tillegg er jeg jo mett hele tiden! Nå VET jeg at jeg kan greie å holde meg til kuren.

Men denne nedgangen da, er det en indikasjon på at dette funker på meg, eller er det bare rett og slett noe som skjer med alle i starten?
For jeg har aldri gått ned så mye på så kort tid før, ikke en gang hvis jeg har sultet meg osv...

Kitt sa for siden:

Scroll nederst på siden, du, så finner du mange tråder om temaet!;)

Hvor mye og hvor fort man går ned er individuelt og avhengig av så mye!

Rioja sa for siden:

Jeg har gått ned veldig jevnt.
Ligger på rundt 500g i uka, og det har jeg gjort i 13 uker nå. Syntes det var veldig lite i begynnelsen, men nå er jeg veldig fornøyd med 7 kg ned på 3 måneder.

Titania sa for siden:

Jeg gikk ned 3 kg første uka og så jevnt 1 kg i uka de neste 5 ukene. Så nådde jeg et platå og sto nesten stille i ca 4 uker. Nå har jeg begynt å gå ned igjen med ca 500g i uka. Tror Rioja at den farten du har på vektreduksjon er veldig bra og sunn. :o

Tøsa! sa for siden:

Jeg skrev selvfølgelig feil da... Jeg mente "Nå har jeg prøvd lavkarbo..."
Ikke lavkalori.

maarteey sa for siden:

Dette lurer jeg også på.. Synes det er vanskelig å finne fram her inne..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.