< Tilbake til oversikten

Dårlig fase

Pruttilutt sa for siden:

Hei. Syting pågår.
Jeg har falt helt bak skaftet. For å si det slik. Har den siste uka vært helt freak på sjokolade, prøvd meg så godt jeg kan å holde meg i skinnet, men jeg er svak...så svak. Prøver skrive dette for å skremme andre, og for å gjøre underbevisstheten min enda litt mer bevisst på dette. DET ER FARLIG!!! For svarte svingende... Som om jeg ikke var tjukk pga. sjokoladen, liksom... Hallo, koko.
Sitter enda på skolen, har så og si vært her hele helga. Fått i meg minimalt med mat, men skal hjem nå og steike en omelett. En feit sådan. Er ikke så innmari sulten heller, og timene bare flyr avgårde.
Tenkte jeg skulle lage noen "rundtstykker" jeg har funnet oppskrift på her inne, og ha i ranselen til sene skoledager. Det må funke. Er jo kjøleskap her på skolen, og hvis jeg skriver navnet mitt på en ostepakke, så tar ingen den.
Nå må det bli full skjerpings! Jeg har ikke gått gjennom alt dette bare for at jeg skal rote det til nå! Duste-Sandraen!

arnakristin sa for siden:

Hei,
Husk å sjekk hvor mye fett du får i deg, dersom jeg får i meg for lite fett så er det mye lettere å tryne i sjokoladeskåla. Passer jeg på å få i meg nok fett kan jeg til og med gå inn i de svære svenske godtebutikkene og komme tomhendt ut igjen.

Pruttilutt sa for siden:

ja, det er et direkte resultat av for lite mat generelt. Steiker egg og bacon nå, og koker egg til morgendagen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.