< Tilbake til oversikten

kvalmenes lukt

Helene sa for siden:

Kjøpte en boks med multivitaminer og mieraler fra sundkost på onsdag.. valgte disse siden de inneholder mye selen og sink.

Men jeg sliter med å få de ned. jeg brekker meg når jeg åpner boksen. jeg brekker meg når jeg legger den i munnen og jeg brekker meg når jeg svelger den.

er det normalt at det lukter så ekelt??:eek:

mofe sa for siden:

Det kan være lettere å svelge dem om du holder for nesa :)

friflex sa for siden:

Har hatt dem ja, lukter helt forferdelig, og smaker absolutt ikke godt, men er bare til og svelge unna med rikelig med vann;)

Gunnar sa for siden:

Jeg har det på samme måten med Psyllium HUSK.
Blander det ut i et glass vann på morningen, men syns det smaker helt forferdelig.
Kjennes ut som om jeg spiser råttent treverk.

Men... som jeg sier; det er så tidlig på mårran at det er glemt når jeg våkner skikkelig.

Har dessverre ingen tips til å få i seg piller som smaker og lukter vondt.
Eneste jeg kommer på er å hive de helt bakerst i munnen og svelge kjapt.
Ikke drive og suge på dem liksom, det er ikke drops heller :D

Lykke til,
Gunnar

HP sa for siden:

Trøster meg med at det både smaker, og gjør bedre enn medisiner jeg :snill:

Summer sa for siden:

Lukt av vitaminer? :confused:

Man tager en håndfull, fyller munnen med vann, hiver håndfullen innpå -selvsagt uten å puste, kaster hodet bakover slik at tablettene ligger seg nederst mot halsen,- åpner sluket og svelger unna. Fyll på med vann om nødvendig.

svisj, svosj, 12 tabletter unnagjort! :D Men lukt? smak? det vet jeg ingenting om....:)

sommerfugl sa for siden:

:eek: :eek: går det aaa? klarer ikke en engang jeg, deler de i flere biter.. :o

Summer sa for siden:

Somoftest går det an,;) men noen dager går det ikke, og da er det litt kjedelig om jeg bare handler på autopilot og ikke kjenner etter....:o

flau over å ha stått med en klump med 12 tabl. fast i halsen i 10 min før jeg fikk det ned :o :p -ikke si det til noen san? :p

Aline sa for siden:

går så fint atte... dvs jeg har ikke prøvd med flere enn 9, men de er litt store, da ;)
bare man har nok vann å svelge med så går det bra :) :)

men det kan kanskje være lurt å begynne med en også øke med en for hver dag...?
just in case ;)

sommerfugl sa for siden:

skal ikke si noe jeg :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.