Jeg går på egenkomponert...ligger på 20-50 karb pr dag.
Jeg lever på egg,bacon,fløte,smør,grønne grønnsaker litt fargede også.hjemmelagd brød og knekkebrød med få karber...oppskrifter herfra.
Spiser middag med familien men ikke ris,poteter,pasta erstatter det men blømkålris,grønnsaker osv.
Spiser posesaus og ferdigmat om det ikke er for mye3 karber i dette.
Synes dette funker greit jeg går også ned.
Men jeg synes jeg spiser for mye karber til å være i ketose så hva kan det da komme av at jeg får vondt i hodet,sinnsyk dårlig smak i munnen...metall lignende drittsmak :-) føler meg litt sånn uggen nesten som om jeg har spist forlite følelse..enda jeg vet jeg spiser godt med mat.
Noen formeninger om hva dette kan være?
er det mulig å være i ketose med så mye karber...er det kanskje noe annet det kan komme av for jeg synes dette er utrolig ubehagelig.
Skjeier jeg ut og spiser masse karber går det bort med en gang.
Du er nok i ketose enten du tror det eller ikke!:p
Du beskriver en klassisk ketose- tilstand! Ånde, hodepine, lett uvel, forsvinner med mer karber......Alt som hører med på vei inn i ketose!:D
Mange som er i ketose opp mot 50 karber!;)
"Bivirkningene " går over etter noen uker som regel, så enten får du fortsette og holde ut til det går over, eller så må du legge deg bittelitt høyere i karber. Lutz opererer med opp mot 72 uten at man må ofre noe av fettet!:)
Er ikke Lutz slankeoperert?
Jeg er også det og lurer litt på om det kan være derfor....mulig vi da tåler mer pga. sammensetningen av magesekk og tarmer etter operasjonen...
Om det er hun jeg tror du mener da.
uansett kan det kanskje være en forklaring.
Har spurt noen men det er ikke mange som vet hvordan dette helt funker når man er slankeoperert.
Ok det har jeg aldri hørt om...er så mange varianter at jeg går helt i surr...hehe
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.