< Tilbake til oversikten

Fiberrik

lisamo sa for siden:

I starten av lavkarbo så lagde jeg knekkebrød, men nå har jeg funnet ett knekkebrød som heter FiberRik solsikkefrø. pr skive er 2,7 og jeg spise bare 2 til lunsj den dagen, ikke noe mere! å resten av maten så spiser jeg bare 0 karbo, å da får jeg bare i meg det de knekkebrødene inneholder. Er veldig streng med de, spiser som sagt bare 2 pr dag så jeg håper att det kan gå. Har ikke merket noe utslag enda!

Lurer på om det er noen som praktiserer det samme som meg!
er jo ikke langt unna de du lager selv heller mener jeg da.. :p

TrillTrall sa for siden:

Hva spiser du ellers da siden du ellers spiser 0-karbo? Kun fett, kjøtt og fisk? Jeg ville nok spist litt grønnsaker og egg også, men det er nå meg. :)

HønePøne sa for siden:

:)Hei jeg har også funnet disse. Jeg tåler de tror jeg.. har spist ca 2-4 om dagen nå i to dager og er fortsatt i ketolyse og går ned i vekt:)(veier meg hver morgen:o). Men jeg er fortsatt i start fasen så litt usikker, men vil gi de en sjans. Jeg synes de er kjempe gode hvertfall med godt med meieri smør og pålegg. Men det er noen her som ikke "tåler" de så godt så det er vel litt opp til hver og en tror jeg..
lykke til:)

lisamo sa for siden:

jeg sa ikke att jeg ikke spiste egg og grønnsaker TrillTrall :-p hehe
men jeg spiser mye kjøtt og fisk, en del egg, mye salat, litt grønnsaker .. Det som er lov å godt spiser jeg!

Rin sa for siden:

Vel - du sa faktisk det, i og med at du formulerte at du spiser "null karbo". :) Det er jo karbohydrater i grønnsaker og egg, selv om det ikke nødvendigvis er store mengder. Bare en presisering, altså.

lisamo sa for siden:

ja jeg går ned i vekt jeg også selv om jeg spiser FiberRik, har spist de i 1 mnd nå har ikke merket noe utslag :) går bare ned, men om jeg hadde spist 4 av de knekkebrødene om dagen så hadde det sikkert stoppet opp for meg. holder meg til 2 pr dag jeg :) men det er godt å høre att noen andre har funnet de også :) jeg kommer kommer til å holde meg til de vertfall! :p

lisamo sa for siden:

er det karbohydrater i egg?? har jeg ikke fått med meg, men det må være fryktelig lite isåfall!

Gerd sa for siden:

0,9 pr 100g hele egg. :ja:

lisamo sa for siden:

oki doki

Nyfrelst sa for siden:

Jeg sørger for å få i meg noen sånne per dag fordi de gjør underverker for fordøyelsen min :)

babydoll sa for siden:

Jeg synes ikke de metter så veldig, så jeg spiser heller alt det jeg måtte spist oppå dem for å bli mett - bare uten underlaget, eller oppå et osteknekkebrød.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.